هدف 100 میلیون یورویی بایرن مونیخ مشخص شد

هدف 100 میلیون یورویی بایرن مونیخ مشخص شد

وبسایت رسمی برنامه نود - از سوی رسانه های اسپانیا، بایرن مونیخ به عنوان مشتری اصلی یانیک فریرا کاراسکو معرفی شده است.

به گزارش وبسایت نود، وضعیت کنونی وینگرهای بایرن مونیخ به گونه ای است که جذب بازیکن در آن پست ها محتمل تر از بقیه پست ها است. با بالا رفتن سن آرین روبن و فرانک ریبری، پیدا کردن جانشین برای این دو از اولویت های کادر فنی باشگاه محسوب می شود. از سویی دیگر داگلاس کاستا در این فصل نتوانسته عملکرد فصل گذشته اش را تکرار کند و هفته های اخیر بارها از وضعیتش در بایرن مونیخ ابراز نارضایتی کرده است.

کاراسکو 23 در این فصل نتوانسته به انتخاب اول سیمئونه تبدیل شود و فراز و نشیب های زیادی داشته و به همین دلیل بعید نیست این بازیکن هم در فکر تغییر اوضاع باشد. طبق ادعای AS، کاراسکو بند جدایی 100 میلیون یورویی در قراردادش دارد و بایرن مونیخ در صورتی که بخواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد باید مبلغی گزاف برای جذبش پرداخت کند. گفته می شود کارلو آنچلوتی جذب این بازیکن را به مسئولان بایرن مونیخ پیشنهاد داده است.

قرارداد کنونی کاراسکو با اتلتیکو مادرید تا 2022 معتبر است و این امر هم به نوبه خود جدایی این بازیکن بلژیکی از روخی بلانکوس را سخت تر می کند. کاراسکو در فصل جاری تاکنون در 41 بازی برای اتلتیکو مادرید به میدان رفته و موفق به زدن 12 گل و ارسال 5 پاس گل شده است.

7899