گزارش ویژه؛ برنامه تابستانی منچستریونایتد برای خرید 5 بازیکن جدید

گزارش ویژه؛ برنامه تابستانی منچستریونایتد برای خرید 5 بازیکن جدید

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو در نظر دارد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 5 بازیکن را به ترکیب تیمش اضافه کند.

به گزارش وبسایت نود، ایندیپندنت در گزارشی در مورد برنامه تابستانی منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات پیش رو صحبت کرده و مدعی شده است شیاطین سرخ قصد دارند 5 بازیکن را در تابستان 2017 جذب کنند.

ژوزه مورینیو می خواهد تیمش را نسبت به فصل جاری جنگنده تر کند و به همین دلیل قصد دارد خصوصاً در خط دفاع و خط هافبک، بازیکنان جنگنده ای به تیمش اضافه کند، گزینه هایی همانند تیمو باکایوکو هافبک ملی پوش موناکو و خوزه خیمنز مدافع اروگوئه ای اتلتیکومادرید.

فصل گذشته منچستریونایتد توانست عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشته باشد، مورینیو از ابتدای تابستان صحبت از 4 هدفش در پنجره نقل و انتقالات کرده بود که در نهایت هر 4 بازیکن با اقدامات وودوارد راهی الدترافورد شدند و رکورد نقل و انتقالات در دنیای فوتبال نیز با ترانسفر پوگبا به منچستریونایتد شکسته شد، اما شرایط یونایتد برای تابستان 2017 هنوز به طور کامل مشخص نیست. یونایتد فعلاً اهدافش را به طور دقیق مشخص نکرده چرا که تردیدهایی در مورد برخی بازیکنان دارد.

شرایط ده خیا در منچستریونایتد مشخص نیست، اگرچه این بازیکن دو سال قبل قراردادش را با شیاطین سرخ تمدید کرد ولی منچستریونایتد بیم آن را دارد که در نهایت در این تابستان ده خیا را از دست بدهد و این بازیکن اسپانیایی به رئال مادرید برود. یونایتد منتظر است تا ببیند شرایط ده خیا چه خواهد شد، اگر رئال مادرید تمرکزش را روی کورتوا بگذارد، آن گاه مورینیو خیالش از بابت دروازه راحت می شود، اما اگر برای جذب ده خیا وارد عمل شوند و دروازه بان اسپانیایی مایل به جدایی باشد، آن وقت شیاطین سرخ باید فکری هم برای جذب دروازه بان جدید کنند. البته مورینیو نمی خواهد خیلی راحت ده خیا را از دست بدهد و برنامه ای هم برای تابستان ۲۰۱۷ در نظر دارد. سرمربی پرتغالی که تابستان ۲۰۱۶ هم برای جذب واران اقدام کرد ولی موفق نبود، همچنان علاقه مند به خرید مدافع فرانسوی رئال مادرید است و این احتمال وجود دارد که در ازای انتقال ده خیا به برنابئو، درخواست معاوضه کند و واران هم به منچستریونایتد ملحق شود.

شرایط گریزمن هم هنوز مشخص نیست، این بازیکن فرانسوی تا چند هفته قبل جزو اولویت های اصلی یونایتد محسوب می شد، اما به نظر می رسد شرایط تغییر کرده و یونایتد مثل قبل امیدوار به جذب ستاره اتلتیکومادرید نیست، در واقع اکنون سران شیاطین سرخ تصور می کنند شانس جذب او 50-50 است. بنابراین در این مورد هم باید صبر کنند.

اما آن چیزی که مشخص است، خرید در مناطقی است که باید تقویت شوند، مورینیو در نظر دارد در تابستان 2017، یک مهاجم، دو هافبک، یک مدافع و یک وینگر به تیمش اضافه کند. از بازیکنانی مانند خیمنز، فابینیو، باکایوکو و امباپه به عنوان گزینه های مدنظر مورینیو نام برده می شود. البته خرید هر یک سختی های خاص خودش را دارد و یونایتد در خرید این بازیکنان بی رقیب نیست.

در صورتی که یونایتد در جذب گریزمن ناکام بماند، احتمالاً توجه اش را به سمت امباپه معطوف می کند، البته امباپه مشتریان زیادی دارد و موناکو هم فعلاً می خواهد این جوان فرانسوی را حفظ کند. ضمن این که مورینیو بلوتی مهاجم تورینو را هم می پسندد. شاید خرید بازیکن در خط حمله به ماندن یا نماندن زلاتان در الدترافورد هم بستگی داشته باشد. شیاطین سرخ در خرید باکایوکو رقیب سرسختی مثل چلسی و در جذب فابینیو، منچسترسیتی را در کنار خود می بینند.

مورینیو و سران یونایتد فعلاً تا پایان فصل گزینه هایشان را بررسی و بازبینی می کنند تا سرنوشت فصل جاری مشخص شود، کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل آینده می تواند در خریدهای یونایتد موثر باشد.

1878