مدافع مغضوب پرسپولیس در اندیشه جدایی؛ رضائیان لژیونر می شود؟

مدافع مغضوب پرسپولیس در اندیشه جدایی؛ رضائیان لژیونر می شود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل از دست دادن جایگاه ثابتش در تیم ملی به شدت ناراحت است.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از خبرگزاری میزان، رامین رضاییان بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال کشورمان در دو سال اخیر بوده است اما درگیری در اردوی امارات با علی علیپور باعث شد تا این بازیکن مورد غضب برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد. این شرایط برای رامین رضائیان تا آنجا پیش رفت که این بازیکن دو دیدار لیگ برتری سرخ‌پوشان مقابل نفت تهران و استقلال خوزستان را از خانه تماشا کرد.

در این مدت رضاییان زیر فشار شدیدی قرار داشت و البته شایعاتی هم به گوش می رسید که او به نوعی جاسوس کارلوس کی‌روش محسوب می‌شود و به همین دلیل قصد دارد پرسپولیسِ برانکو، جدی‌ترین مخالف سرمربی تیم ملی را به حاشیه ببرد.

با این حال کی‌روش در دیدار مقابل قطر، رامین رضاییان را روی نیمکت قرار داد و از وریا غفوری در ترکیب اصلی تیم ملی استفاده کرد. در بازی روز گذشته با چین باز هم رضاییان کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در 10 دقیقه پایانی برای ایران به میدان رفت.

رضائیان با متزلزل شدن جایگاهش در ترکیب ثابت تیم ملی به فکر جدایی از جمع سرخپوشان افتاده است.  شنیده ها حاکی از آنست که این مدافع ملی‌پوش قرار است لژیونر شود و به همین علت قصد دارد به زودی به یک تیم باشگاهی خارجی بپیوندد تا بتواند بار دیگر جایگاه ثابت خود را در ترکیب اصلی تیم ملی به دست آورد.

محمود خوردبین، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس امروز (چهارشنبه) به رضاییان اعلام کرده همچنان حق حضور در تمرینات پرسپولیس را ندارد.