فرانسه 0 - 2 اسپانیا؛ پیروزی ماتادورها در شب درخشش دئولوفئو

فرانسه 0 - 2 اسپانیا؛ پیروزی ماتادورها در شب درخشش دئولوفئو

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در دیداری دوستانه در کشور فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند، هرچند که این دیدار دوستانه بود و اهمیتی زیادی نداشت با این حال هیچ یک از دو تیم به آب و آتش نزدند.

به گزارش وبسایت نود، مطابق انتظار اسپانیا خیلی زود مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و موفق شد بازی اش را بر حریف دیکته کند اما فرانسه نیز پا پس نکشید و موفق شد موقعیت های خوبی به دست آورد.

دقیقه 11: ارسال گریزمان با ضربه سر کوشیلنی همراه شد و این توپ می رفت تا به نخستین گل بازی تبدیل شود اما جرارد پیکه توپ را از روی خط برگشت داد.

در ادامه اسپانیا موفق شد موقعیت های خوبی به دست آورد، ابتدا اینیستا با حرکتی فردی داخل محوطه جریمه می توانست بازی را به سود اسپانیا تغییر دهد، در ادامه پدرو ارسال خوبی برای موراتا داشت اما این تیم از هیچ یک از این موقعیت ها سودی نبرد تا این دیدار همچنان با تساوی بدون گل ادامه یابد. در ادامه هر یک از دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما با بی دقتی مهاجمین در نهایت نیمه نخست با تساوی 0-0 به پایان رسید.

فرانسه نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید اما پس از اینکه داور این دیدار وسط زمین را نشان داد و بازیکنان فرانسه به خوشحالی پرداختند با مشورت با کمک خود در نهایت این گل را مردود اعلام کرد و آفساید گریزمان را اعلام کرد. در ادامه هر دو مربی دست به تعویض هایی زدند و به همین علت بازی اندکی کندتر از حد معمول ادامه یافت.

دقیقه 68: جرارد دئولوفئو که با ورودش به زمین تحرک خاصی به سمت راست اسپانیا بخشیده بود در خط دفاع فرانسه توپ را قطع کرد و در داخل محوطه توسط کوشیلنی سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کند. سیلوا پشت این ضربه قرار گرفت و موفق شد بر خلاف جهت حرکت لوریس نخستین گل بازی را به ثمر برساند.

دقیقه 77: بوسکتس در میانه میدان توپ را از حریف گرفت و با حرکتی تکنیکی و تماشایی آلبا را صاحب توپ کرد، این بازیکن با موراتا یک دوی تماشایی داشت و از کنار محوطه ارسالی مورب را به داخل محوطه جریمه انجام داد و دئولوفئو در محوطه آماده بود تا دروازه خالی را باز کند. داور این دیدار ابتدا این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد اما پس از مدتی مشورت با کمک خود در نهایت گل دوم اسپانیا را مورد پذیرش قرار داد تا دئولوفئو به تعویض طلایی اسپانیا بدل شود.

در ادامه تیم ملی فرانسه برای جبران نتیجه دست به حملاتی زد اما حملات این تیم زهر دار نبود و مدافعین اسپانیا موفق شدند تا به خوبی از دروازه خودی مراقبت کنند.

دقیقه 88: عثمان دمبله پس از نمایش هنر فردی خود موفق شد موقعیت مناسبی برای ارسال به دست آورد، ارسال او برای گریزمان موقعیت خوبی در اختیار این بازیکن قرار داد اما مزاحمت مدافعین اسپانیا باعث شد تا این بازیکن ضربه سر خود را به زیر توپ بزند و فرانسه از این موقعیت نیز سودی نبرد.

در ادامه فرانسه هر چه زد به در بسته خورد و حتی اسپانیا این فرصت را داشت تا روی ضد حملات به گل سوم خود دست یابد اما در نهایت نتیجه تقابل دوستانه دو تیم با برتری 2-0 اسپانیا به پایان رسید.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899