هلند 1 - 2 ایتالیا؛ لاله‌های پرپر شده!

هلند 1 - 2 ایتالیا؛ لاله‌های پرپر شده!

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی ایتالیا موفق شد در خانه هلند مقابل این تیم پیروز شود.

به گزارش وب‌سایت نود، از ساعت 23:15 امشب ایتالیا و هلند در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که درنهایت، آتزوری با نتیجه 2-1 مقابل حریف به پیروزی رسید تا نتایج ضعیف هلند کماکان ادامه داشته باشد.

ترکیب هلند:

زوئت؛ تته، مارتینس ایندی، هودت، بلیند؛ واینالدوم، استروتمن، کلاسن، لنس، ممفیس؛ پرومس

ترکیب ایتالیا:

دوناروما؛ بونوچی، روگانی، رومانیولی، دارمیان، زاپاکوستا، ده روسی، وراتی، پارولو، ادر، ایموبیله

دقایق حساس بازی:

تیم میزبان بازی را هجومی آغاز کرده است و سعی دارد از کناره‌ها روی دروازه ایتالیا خطرساز شود. درنهایت این تیم خیلی زود روی حرکت کلاسن توانست به گل برسد. گلی که البته با ضعف دفاعی هلند خیلی زود توسط ایتالیا جبران شد.

دقیقه 10: حرکت انفرادی کلاسن باعث شد وی به محوطه جریمه ایتالیا برسد. پس از پشت سر گذاشتن روگانی، پاس وی در راه رسیدن به دروازه به رومانیولی برخورد کرد و وارد دروازه ایتالیا شد.

دقیقه11: روی ضربه ایستگاهی بازیکنان ایتالیا، هودت نتوانست توپ را به خوبی دفع کند. توپ در 20 متری دروازه به ادر رسید تا وی هم با یک ضربه سرضرب توپ را وارد دروازه هلند کرد.

پس از این دو گل بازهم مالکیت بازی در اختیار هلند است اما چیزی که به شدت به چشم می‌آید، ضعف دفاعی این تیم است که باعث شده ایتالیا هربار صاحب توپ شده بتواند خطرناک ظاهر شود.

دقیقه27: روی سانتر از جناح راست، مارتینز ایندی بالاتر از همه بلند شد ولی ضربه سر وی به تیر دروازه خورد.

دقیقه32: گل دوم ایتالیا توسط بونوچی! ضربه ایستگاهی ایتالیا به پارولو رسید. ضربه زیبای وی را زوئت به خوبی دفع کرد اما ریباند آن را بونوچی به سادگی وارد دروازه کرد. 

پس از گل دوم ایتالیا بازهم هلند بوده که روی دروازه میهمان خطرساز شده است. عمده حرکات این تیم نیز بر محور ممفیس و کلاسن بوده است. با این حال بازیکنان این تیم نتوانسته‌اند به خوبی دوناروما را امتحان کنند.

نیمه دوم:

در نیمه دوم نیز هلند بازی را بهتر آغاز کرده ولی دفاع منسجم ایتالیا مانع از ایجاد موقعیتی جدی برای میزبان شده است.

دقیقه57: مهار زیبای دوناروما! پاس اشتباه بونوچی را ممفیس در اختیار پرومس قرار داد. این بازیکن هم با جا گذاشتن روگانی شوتی زمین به دروازه دوناروما روانه کرد که این دروازه‌بان جوان به زیبایی آن را دفع کرد.

دقیقه68: پاس در عمق پارولو به بلوتی رسید. وی با کنترل سری خوب و چرخشی عالی خود را در موقعیت شوتزنی قرار داد. با این‌حال ضربه وی توسط مارتینز ایندی دفع شد.

دقیقه81: موقعیتی عالی برای اسپینازولا! حرکت وی به درون محوطه جریمه با جا گذاشتن بلیند همراه شد. ضربه وی را اما زوئت به خوبی دفع کرد.

درنهایت این بازی با همان نتیجه 2-1 به سود ایتالیا به پایان رسید.

1405