سخنگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین: از رای فیفا شوکه شده ایم؛ فرجام خواهی خواهیم کرد

سخنگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین: از رای فیفا شوکه شده ایم؛ فرجام خواهی خواهیم کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیونل مسی به دلیل آنچه توهین به کمک داور اعلام شده است 4 جلسه از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم شده است اما فدراسیون فوتبال این کشور برای کاهش محرومیت وی فرجام خواهی خواهد کرد.

به گزارش وبسایت نود، تنها 6 ساعت مانده به دیدار آرژانتین و بولیوی، فیفا اعلام کرد کاپیتان تیم ملی آرژانتین 4 بازی از همراهی این تیم محروم خواهد بود و نمی تواند در دیدار مقابل بولیوی به میدان برود. تیم ملی آرژانتین با هدایت بائوزا که شرایط دشواری را در انتخابی جام جهانی 2018 سپری می کند برای کاهش محرومیت کاپیتان خود فرجام خواهی خواهد کرد تا شاید امید این تیم برای حضور در جام جهانی پیش رو افزایش یابد. خورخه میادوسکی، سخنگوی فدراسیون فوتبال آرژانتین در این خصوص اعلام کرد:

از تصمیم فیفا شوکه شده ایم، از نحوه اعلام این تصمیم نیز بسیار عصبانی هستیم چراکه تنها چند ساعت مانده به بازی این خبر اعلام شده است. به این حکم اعتراض خواهیم کرد و با توجه به تجربه های گذشته امیدواریم محرومیت مسی کاهش یابد. مسی ناراحت است و ما هم همانند او ناراحت هستیم. با نحوه اعلام این محرومیت موافق نیستیم و نمی توانیم آن را بپذیریم.

لیونل مسی به دلیل آنچه توهین به کمک داور دیدار این تیم مقابل شیلی اعلام شده است برای 4 بازی از همراهی تیم ملی آرژانتین محروم خواهد بود و ادگاردو بائوزا شرایط دشواری را در نبود او خواهد داشت چرا که علاوه بر مسی، اوتامندی، ماسکرانو، بیلیا و هیگواین نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیم ملی آرژانتین نیستند و مرکادو و مس نیز به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم ملی آرژانتین را همراهی کنند. با این وجود به نظر می رسد دیبالایی که در دیدار این تیم مقابل شیلی به دلیل مصدومیت به میدان نرفت، در دیدار این تیم مقابل بولیوی به میدان خواهد رفت و احتمالا آگوئرو نیز به عنوان جانشین مسی برای آرژانتین به میدان خواهد رفت.

1899