فن دیک گزینه اول چلسی برای تابستان 2017

فن دیک گزینه اول چلسی برای تابستان 2017

وبسایت رسمی برنامه نود - کونته قصد دارد خط دفاع تیمش را تقویت کند.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف گزارش داده است، در کورس رقابت برای جذب ورجیل فن دیک مدافع ساوتهمپتون، چلسی از سایر رقبا پیشی گرفته است. چلسی اگرچه این فصل خط دفاع مستحکمی داشته ولی کونته همچنان در پی آن است تا قوای دفاعی تیمش را بهبود ببخشد و از این رو قصد دارد در تابستان 2017 مدافع بزرگی را به تیمش اضافه کند. از انجایی که احتمالاً قرارداد جدیدی به تری پیشنهاد نمی شود، آبی های لندن قصد دارند با خرید فن دیک، این بازیکن توانمند را جایگزین تری کنند.

فن دیک در تابستان 2016 نیز پیشنهادهای زیادی داشت و گفته می شود ساوتهمپتون برای فروش او حدود 50 میلیون پوند می خواهد. مبلغی که می تواند رکورد خرید یک مدافع در فوتبال جزیره را بشکند. چیزی که مشخص است این که ساوتهمپتون قطعاً بیشتر از 47.5 میلیون پوندی که سیتی بابت خرید استونز پرداخت کرد، طلب می کند.

ساوتهمپتون نیز برای جانشینی فن دیک، ساخو را در نظر گرفته است. مدافع فرانسوی لیورپول اکنون به صورت قرضی در کریستال پالاس حضور دارد و قیمت وی حدود 20 میلیون پوند برآورد می شود. ضمن این که ممکن است چلسی در ازای بخشی از مبلغ خرید فن دیک، ناتان آکه را به ساوتهمپتون منتقل کند.

1878