یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد آلگری

یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد آلگری

وبسایت رسمی برنامه نود - یوونتوس قصد دارد با تمدید قرارداد آلگری، مانع از جدایی وی شود.

به گزارش وب‌سایت نود، آلگری که در دو فصل گذشته، توانسته با یوونتوس در ایتالیا دبل کند، در ماه‌های اخیر به باشگاه‌هایی نظیر آرسنال و بارسلونا مرتبط شده است. درحالی که قرارداد فعلی وی تا انتهای فصل آتی معتبر است، منابع ایتالیایی نظیر گاتزتا دلو اسپورت گزارش می‌دهند بیانکونری دوست ندارد فصل آینده را درحالی آغاز کند که فقط یک فصل از قرارداد سرمربی تیم باقی باشد.

با بررسی گزینه‌هایی نظیر پائولو سوسا، اوزه بیو دی فرانچسکو و لوچیانو اسپالتی، یوونتوس به این نتیجه رسیده که پیشنهاد تمدید قرارداد به آلگری ارائه کند. این نشریه مدعی شده است که در صورتی که پروژه مد نظر یوونتوس برای آلگری جذاب باشد وی قراردادش را تمدید خواهد کرد، به خصوص که ونگر نیز ظاهرا قرار است در آرسنال بماند. هرچند آلگری مایل است تجربه حضور در لیگ جزیره را نیز داشته باشد، گویا عجله‌ای نیز برای حضور در انگلیس نخواهد داشت.

گفتنی است میانگین 2.52 امتیاز یوونتوس در فصل جاری، بالاتر از بایرن مونیخ و چلسی قرار دارد و هرچند پائین تر از رکورد فصل 14-2013 بانوی پیر است اما باز هم در صورت پیروزی در 9 بازی آتی، این تیم به 100 امتیاز خواهد رسید.

1405