مارسی و زوبیزارتا به دنبال جذب ایکر کاسیاس

مارسی و زوبیزارتا به دنبال جذب ایکر کاسیاس

وبسایت رسمی برنامه نود - احتمال جدایی ایکر کاسیاس از پورتو و انتقال به تیم مارسی در لیگ فرانسه وجود دارد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رسانه های پرتغالی مدعی شده اند که دروازه بان اسپانیایی پیشنهاد قراردادی 2 ساله از سوی مارسی دریافت کرده و به نظر می رسد که آندونی زوبیزارتا، مدیر ورزشی جدید این تیم علاقه زیادی به جذب وی داشته باشد و این علاقه، اتفاق جدیدی نیست.

کاسیاس در جولای سال 2015 بعد از ترک رئال مادرید، قراردادی دو ساله با پورتو امضا کرد و امکان تمدید آن به مدت یک سال دیگر نیز وجود دارد. کلیدی ترین گزینه برای کاسیاس، ادامه حضور در لیگ قهرمانان اروپا است، و این می تواند کار تیم مارسی را سخت کند، چرا که آنها در حال حاضر با 18 امتیاز اختلاف نسبت به تیم سوم جدول، در رده پنجم لیگ فرانسه قرار دارند و تنها 8 بازی تا پایان فصل باقی مانده است و طبق مقررات یوفا، تنها 3 نماینده از فرانسه شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را خواهند داشت.

اگر کاسیاس بخواهد همچنان به شمار بازی های اروپایی خود اضافه کند، احتمالاً ادامه حضور در پورتو بهترین گزینه خواهد بود. پورتو تنها با 1 امتیاز اختلاف نسبت به بنفیکا، در رده دوم جدول قرار دارد و 9 امتیاز هم با تیم سوم جدول، اسپورتینگ لیسبون، فاصله دارند. مثل لیگ فرانسه، دو تیم نخست لیگ پرتغال نیز به صورت مستقیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان خواهند شد و تیم سوم باید بازی پلی آف انجام دهد.

1771