کیتا: وقتی کاوانی بازی را 3-1 کرد کانال تلویزیون را عوض کردم

کیتا: وقتی کاوانی بازی را 3-1 کرد کانال تلویزیون را عوض کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک سال های نه چندان دور بارسلونا در خصوص بازگشت این تیم مقابل پاریسن ژرمن صحبت کرد و اعلام کرد وی باور نداشته است که بازیکنان بارسلونا می توانند به مرحله بعد مسابقات صعود کنند.

به گزارش وبسایت نود، هافبک سال های نه چندان دور بارسلونا که در حال حاضر در تیم الجیش قطر به میدان می رود در مصاحبه ای که با رادیو RAC1 داشت در خصوص بازگشت بارسلونا مقابل پاریسن ژرمن صحبت کرد:

بازگشت بارسلونا بسیار عجیب و نادر بود، برای بارسا بسیار خوشحالم چرا که آن ها حالا باید با تلاش بیشتر برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند. همه افراد منجمله خود من احساس می کردیم بازگشت آن ها بسیار دشوار خواهد بود. اگر تنها یک تیم می توانست چنین کاری را انجام دهد آن تیم بارسلونا است. زمانی که کاوانی بازی را 3-1 کرد احساس کردم کار تمام شده است وکانال تلویزیون را عوض کردم اما وقتی مطلع شدم بارسا گل پنجم را به ثمر رسانده است حس کردم آن ها می توانند به این دیدار برگردند.

در ادامه کیتا در خصوص فصل جاری و شرایط پیش روی این تیم گفت:

نمی توان انتظار داشت آن ها همیشه در بهترین سطح خود به میدان بروند، آن ها هم انسان هستند. بارسا بازیکنانی دارد که می توانند پیروزی را برای آن ها به ارمغان بیاورند، بازیکنانی چون مسی، اینیستا، بوسکتس و سوارز. لحظاتی وجود دارد که به نظر می رسد کاری از کسی بر نمی آید اما بارسا همیشه بارسا است.

1899