انگلیس 2 - 0 لیتوانی؛ پیروزی آسان سه شیرها

انگلیس 2 - 0 لیتوانی؛ پیروزی آسان سه شیرها

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان ساوت گیت در یک بازی یک طرفه مقابل لیتوانی پیروز شدند تا به صدرنشینی مقتدرانه خود در گروه ششم ادامه دهند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های انگلیس و لیتوانی از دور مقدماتی جام جهانی 2018 از ساعت 20:30 در ورزشگاه ومبلی به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 21: انگلیس در نخستین موقعیت جدی خود توانست توسط دفو به گل برسد. استرلینگ با سرعت خودش از مدافع حریف عبور کرد و توپ خوبی برای دفو در دهانه دروازه ارسال کرد. این بازیکن هم با یک ضربه دقیق بازگشتش به تیم ملی را با گل جشن گرفت.

دقیقه 45: لیتوانی در آخرین لحظات نیمه اول روی اشتباه هارت صاحب یک موقعیت خوب شد اما استونز توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید.

دقیقه 47: انگلیس در همان ابتدای نیمه دوم می توانست اختلاف را به دو گل برساند اما استرلینگ نتوانست روی سانتر تماشایی برتراند که در دهانه دروازه به او رسید اثر خوبی بگذارد.

دقیقه 52: اسلیوکا با یک حرکت خوب از استونز عبور کرد و دروازه انگلیس را هدف گرفت اما ضربه اش کم جان بود و هارت توانست با یک عکس العمل به موقع دروازه اش را نجات دهد.

دقیقه 66: واردی که چند دقیقه پیش به جای دفو وارد بازی شد توانست دومین گل انگلیس را بثمر برساند. واردی روی همکاری خوب واکر و لالانا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا توانست دروازه لیتوانی را برای بار دوم باز کند.

دقیقه 80: واردی روی پاس زیبای رشفورد با دروازه بان لیتوانی تک به تک شد اما با بی دقتی ضربه اش را به بیرون زد تا این موقعیت مناسب از دست برود.

این بازی با همان دو گل به سود انگلیس به پایان رسید تا شاگردان ساوت گیت با 13 امتیاز در صدر جدول گروه ششم قرار بگیرند.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031