آذربایجان 1 - 4 آلمان؛ ادامه عملکرد مقتدرانه ژرمن ها در مسیر جام جهانی

آذربایجان 1 - 4 آلمان؛ ادامه عملکرد مقتدرانه ژرمن ها در مسیر جام جهانی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی آلمان در یک دیدار برتر موفق شد پنجمین برد خود در رقابت های انتخابی جام جهانی را کسب کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم ملی آذربایجان از دور پنجم رقابت های انتخابی جام جهانی و در گروه C منطقه اروپا در ورزشگاه ملی باکو میزبان تیم ملی آلمان بود و در نهایت با نتیجه 4 - 1 مغلوب این تیم شد. با این نتیجه تیم ملی آلمان در پایان دور پنجم 15 امتیازی شد و با اقتدار کامل در صدر جدول قرار گرفت. تیم ملی آذربایجان هم 7 امتیازی باقی ماند و در مکان چهارم جدول جای گرفت.

نیمه اول بازی با برتری تیم ملی آلمان همراه بود و بازیکنان این تیم خیلی زود کنترل بازی را در دست گرفتند. تیم ملی آلمان خیلی زود به گل اول دست یافت اما تیم میزبان با حمایت هواداران موفق شد گل خورده را جبران کند. در ادامه نیمه اول ژرمن ها دوباره کنترل بازی را در دست گرفتند و تا پایان نیمه دو گل دیگر هم به ثمر رساندند. نیمه دوم آرام تر از نیمه اول دنبال شد و دروازه خیلی کم به صورت جدی تهدید شدند. در این نیمه هم تیم آلمان برتری کامل در جریان بازی داشت.

شرح گل ها

دقیقه 19 (آندره شورله): ارسال زمینی هکتور از سمت چپ مقابل دروازه به شورله رسید و او به راحتی گل اول بازی را به ثمر رساند.

دقیقه 31 (دیمیتری نظروف): روی پاس اسماعیلف از سمت راست، نظرف در سمت راست محوطه جریمه آلمان صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن خدیرا وارد محوطه جریمه شد و به ضربه ای زمینی و دقیق توپ را در گوشه راست دروازه لنو قرار داد.

دقیقه 36 (توماس مولر): روی اشتباه مدافع آذربایجان توپ به شورله رسید و او با پاسی عمقی مولر را داخل محوطه صاحب توپ کرد. مولر پس از پشت سر گذاشتن دروازه بان به راحتی گل دوم را برای تیم ملی آلمان به ثمر رساند.

دقیقه 45 (ماریو گومز): سانتر دقیق و زیبای کیمیش از سمت راست را گومز با ضربه سری دقیق وارد دروازه آذربایجان کرد.

دقیقه 81 (آندره شورله): نفوذ هکتور از سمت چپ با پاس دقیق او به داخل محوطه جریمه همراه بود. شورله پس از کنترل توپ با ضربه ای محکم و زیبا گل پایانی بازی را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم

7899