لوگزامبورگ 1 - 3 فرانسه؛ بازگشت خروس ها به صدر جدول گروه A

لوگزامبورگ 1 - 3 فرانسه؛ بازگشت خروس ها به صدر جدول گروه A

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پنجمین دیدار خود از مسابقات انتخابی جام جهانی را برگزار کردند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم در پنجمین دیدار خود از سری مسابقات انتخابی جام جهانی 2015 را برگزار کردند و مطابق با اعلام وبسایت رسمی مسابقات با ترکیب زیر وارد زمین شدند:

ترکیب لوگزامبورگ:

موریس، یانس، مارتینس، کانوت، مالگت، فیلیپس، بنسی، گرسون، ماش، داموتا، خواکیم

ترکیب فرانسه:

لوریس، سیدیبه، کوشیلنی، اومتیتی، مندی، کانته، ماتوئیدی، دمبله، گریزمان، پایت، ژیرو

فرانسه برای بازپس گرفتن صدر جدول از سوئد خیلی زود حملات خود را آغاز کرد و بالاخره موفق شد در بیست و هشتمین دقیقه بازی به نخستین گل خود دست یابد.

دقیقه 28: اشتباه ماش توپ را در اختیار گریزمان قرار داد، او سیدیبه را صاحب توپ کرد و پاس این بازیکن برای ژیرو تنها یک ضربه ساده نیاز داشت تا نخستین گل بازی را به ارمغان بیاورد.

دقیقه 34: تیم صاحبخانه صاحب ضربه پنالتی شد، خواکیم پشت این توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت لوریس توپ را به تور رساند تا گل تساوی لوگزامبورگ را به ثمر برساند.

دقیقه 37: این بار فرانسه صاحب ضربه پنالتی شد، گریزمان پشت این توپ قرار گرفت و ضربه اش را روانه دروازه موریس کرد، این دروازه بان جهت توپ را تشخیص داد و حتی توپ را نیز لمس کرد اما موفق نشد مانع ورود توپ به دروازه شود.

در نهایت نیمه نخست این دیدار در حالی به پایان رسید که لوگزامبورگ بازی پایاپایی را به نمایش گذاشته بود اما این فرانسه بود که موفق شد با برتری به رختکن برود.

در نیمه دوم این دیدار لوگزامبورگ با هدف جبران نتیجه به میدان آمد و این فرصت را داشت تا توسط داموتا به گل تساوی دست یابد اما کم دقتی این بازیکن مانع از این اتفاق شد. در ادامه فرانسه تا حدی سوار بر بازی شد و موفق شد نبض بازی را در اختیار بگیرد، این تیم با همکاری زیبایی که داشت می توانست گل زیبایی به ثمر برساند اما نهایت این تلاش به کرنری منجر شد که با ضربه ماتوئیدی این موقعیت خوب از این تیم گرفته شد. در ادامه در دقایق نزدیک به 15 دقیقه پایانی این دیدار تیم میزبان با حمایت هوادارانش به حملات خود ادامه می داد و فرانسه که از موقعیت های به دست آمده استفاده ای نمی برد باعث شد تا این دیدار همچنان با هیجان دنبال شود. دفاع ضعیف میزبان عاملی بود تا فرانسوی ها بتوانند از آن سود ببرند.

دقیقه 77: مندی از سمت چپ فرصت خوبی برای نفوذ پیدا کرد، سانتر تماشایی و کات دار این بازیکن برای ژیرو باعث شد تا این بازیکن کار راحتی برای باز کردن دروازه حریف داشته باشد تا نتیجه این دیدار 3-1 به سود میهمان شود.

پس از اینکه ژیرو سومین گل فرانسه را به ثمر رساند بازیکنان لوگزامبورگ با نا امیدی به این دیدار ادامه دادند و گویی که منتظر شنیدن صدای سوت پایان این دیدار بودند، فرانسوی ها نیز که خیالشان از کسب 3 امتیاز این دیدار راحت بود به آب و آتش نزدند تا در نهایت این تیم با کسب پیروزی 3-1 با 13 امتیاز به صدر جدول گروه A از مسابقات انتخابی جام جهانی بازگردد.

1899