مقدماتی جام‌جهانی 2018/ سوئد و بوسنی قاطعانه پیروز شدند

مقدماتی جام‌جهانی 2018/ سوئد و بوسنی قاطعانه پیروز شدند

سوئد و بوسنی با قاطعیت رقبای نه‌چندان مطرح خود را شکست دادند.

به گزارش کاپ،  در شب دوم هفته پنجم مرحله گروهی انتخابی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا، سوئد قاطعانه به برتری رسید و بوسنی و هرزگوین رقیب خود را گلباران کرد.

 در تنها بازی گروه اول، سوئد  در خانه 4 بر صفر از سد بلاروس گذشت.فورسبرگ در دقایق 19 (از روی نقطه پنالتی)، 49 و 57 هت‌تریک کرد و تلین در دقیقه 78 گل چهارم سوئد را به ثمر رساند تا این تیم با 10 امتیاز به صدر جدول برسد و بلاروس 2 امتیازی در رده پنجم بماند.

 در گروه دوم، سوئیس یک بر صفر لتونی را برد و آندورا و جزایرفارو به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این گروه، سوئیس 15 امتیازی بالاتر از پرتغال 9، مجارستان 7، جزایر فاروی 5، لتونی 3 و آندورای یک امتیازی در رده اول قرار دارد.

 در گروه هشتم، بوسنی و هرزگوین به راحتی5 بر صفر جبل‌الطارق ضغیف را از پیش رو برداشت.ایبیسوویچ در دقایق 4 و 43، وراساویچ در دقیقه 52، ویسکا در دقیقه 56 و بیکاکسیچ در دقیقه 90  گل‌های بوسنی را به ثمر رساندند. دیگر جدال گروه بین قبرس و استونی بدون گل خاتمه یافت تا بوسنی 10 امتیازی پشت سر بلژیک 12 امتیازی در رده دوم، بالاتر از یونان 10، قبرس و استونی 4 و جبل‌الطارق بدون امتیازی در مکان دوم بایستد.