گیلز: بیل باید از رونالدوی مغرور دوری کند تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود

گیلز: بیل باید از رونالدوی مغرور دوری کند تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره ایرلندی ها اعتقاد دارد که ستاره ولزی ها به دلیل حضور کریستیانو رونالدو و غرور کاذبش، بازیکن بزرگی محسوب نمی شود.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم ایرلند و ولز در چهارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی امشب (جمعه) به مصاف هم می روند. گرت بیل در صورت هت‌تریک در این بازی به بهترین گلزن تاریخ کشورش تبدیل خواهد شد.

به نقل از وبسایت Fourfourtwo، ستاره 27 ساله رئال مادرید، ستاره اصلی تیم ملی کشورش محسوب می شود، اما ژیلز که 20 سال در تیم ملی ایرلند بازی کرده، معتقد است که بیل در سطح بالایی بازی نمی کند. ژیلز می گوید که بیل باید از رونالدو دوری کند تا بتواند به بازیکن بزرگی تبدیل شود، همانطور که در ولز بازی می کند. گیلز در روزنامه Independent ایرلند در این خصوص نوشت:

بیل باید کمی بهتر شود تا بتوانم او را بازیکن بزرگی خطاب کنم. به نظرم او باید از رونالدو دوری کند، تا گام نهایی را بردارد. مشکل او این است که سعی می کند در تیمی که توسط رونالدو کنترل می شود، توانایی هایش را به همه اثبات کند. بیل به اندازه ای خوب است که می تواند به عنوان ستاره اصلی تیم نام بگیرد، اما تا وقتی که رونالدو در آن جا حضور دارد، این امکان پذیر نمی باشد. من گرت بیل را واقعا دوست دارم، اول به عنوان یک بازیکن و دوم به عنوان یک انسان.

من او را نمی شناسم اما همه چیز به من نشان می دهد که او انسان خوب و خوش قلب از یک خانواده با اصالت از ولز است. در حالیکه کریستیانو رونالدو با تمام مدال ها و پول هایش، هنوز هم احساس می کند که نیاز به جلب توجه و خودنمایی دارد، هنوز موقع عکس تیمی گرفتن روی انگشتانش می ایستند تا خود را بزرگتر نشان دهد. بیل فقط به کار خودش فکر می کند و برای تیم بازی می کند. احساس نمی کنم که ولز بدون بیل تیم خوبی باشد. آن ها آرون رمزی را دارند که فکر می کند بازیکن بزرگی است، اما اینطور نیست. بدون بیل، آن ها تیم بسیار متوسطی هستند.

ولز از 4 بازی خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی فقط 6 امتیاز کسب کرده است و با صدر جدول 4 امتیاز فاصله دارد.