تیته شخصیت پیروزی طلبانه برزیل را ستود

تیته شخصیت پیروزی طلبانه برزیل را ستود

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه برزیل ابتدا از حریف خود عقب افتاد اما هت تریک پائولینیو و تک گل نیمار باعث شد تا روند پیروزی های تیته و تیم ملی برزیل ادامه یابد.

به گزارش وبسایت نود، اروگوئه با پنالتی دقیقه ۹ کاوانی از حریف پیش افتاد اما هت تریک عجیب پائولینیویی که در گوانگژو بازی می کند و در ادامه چیپ زیبای نیمار باعث شد تا برزیل با اختلاف ۷ امتیاز با اقتدار در صدر جدول مسابقات انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی قرار بگیرد. تیته پس از این دیدار در کنفرانس خبری گفت:

بازی کردن و پیروزی در کشور اروگوئه کار بسیار دشواری است چرا که جو شدیدی علیه شما در ورزشگاه حاکم است. برای پیروزی در اینجا باید حداکثر تمرکز خود را داشته باشید و از تکنیک و تاکتیک خود به بهترین نحو ممکن بهره ببرید. اگر اینجا بخاطر خجالت و جو حاکم بر ورزشگاه با ترس وارد زمین بشوید نمی توانید بازی خودتان را انجام بدهید. بنابراین برای اینکه اینجا بتوانید شکست ۱-۰ را با پیروزی ۴-۱ عوض کنید باید از نظر فکر و روحی کاملا آماده باشید.

اروگوئه در این دیدار سوارز را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت تا پس از ۱۴ دیدار بدون شکست، بالاخره طعم شکست در خانه و در رقابت های انتخابی جام جهانی را بچشد، تیته غیبت سوارز را در رقم خوردن این نتیجه تاثیرگذار دانست:

قطعا غیبت سوارز در رقم خوردن این نتیجه تاثیرگذار بود چراکه نحوه بازی سوارز و پرسی که او انجام می دهد نقش عمده ای در سیستم اروگوئه دارد. با این حال از اینکه غیبت او باعث نشد تا بازیکنان تیم ملی برزیل حریف را دست کم بگیرند خوشحالم.

۱۸۹۹