واتسکه: اوبامیانگ با کمتر از 65 میلیون یورو دورتموند را ترک نخواهد کرد

واتسکه: اوبامیانگ با کمتر از 65 میلیون یورو دورتموند را ترک نخواهد کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - هانس یواخیم واتسکه می گوید که باشگاهش آماده شنیدن پیشنهادهای سنگین برای پیر امریک اوبامیانگ است.

به گزارش وبسایت نود، پیر امریک اوبامیانگ در این فصل هم یکی از بهترین گلزنان بوندس لیگا بوده و تا هفته بیست و پنجم با زدن 23 گل آقای گل این رقابت ها محسوب می شود. در چند وقت اخیر چندین مصاحبه از اوبامیانگ و مسئولین باشگاه دورتموند شایعات پیرامون جدایی این بازیکن در تابستان آینده را بیشتر کرده است.

هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل باشگاه در مصاحبه با بیلد درباره آینده اوبامیانگ گفت:

در حال حاضر ما اطلاعات بیشتری درباره اینکه اوبامیانگ قصد رفتن یا ماندن دارد را نداریم. اگر او خواهان جدایی باشد ما درباره آن صحبت خواهیم کرد و به پیشنهادها گوش خواهیم داد. از دید من باشگاه های زیادی وجود ندارند که او در صورت ترک دورتموند در آن ها بتواند دوباره پیشرفت کند. جدایی او فقط با رد و بدل شدن مبالغی هنگفت میسر خواهد بود و اگر اوبامیانگ در این فصل 25 گل در لیگ به ثمر برساند ما حداقل 65 میلیون یورو برای جدایی او طلب خواهیم کرد.

قرارداد این مهاجم گابنی با دورتموند تا 2019 اعتبار دارد و در روزهای اخیر برخی از رسانه های معتبر آلمان از تمایل او برای ماندن در دورتموند خبر داده اند. دلیل اصلی این رسانه ها ثبت نام مجدد فرزند اوبامیانگ در یکی از مدارس دورتموند برای تابستان آینده است.

7899