بوفون: خوشحالم که ایتالیا بعد از من مشکلی نخواهد داشت؛ شاید مثل زیدان از دنیای فوتبال خداحافظی کنم!

بوفون: خوشحالم که ایتالیا بعد از من مشکلی نخواهد داشت؛ شاید مثل زیدان از دنیای فوتبال خداحافظی کنم!

وبسایت رسمی برنامه نود - جیانلوئیجی بوفون می گوید که بالاخره از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. 

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این دروازه بان اسطوره ای، فردا در دیدار تیم ملی ایتالیا مقابل آلبانی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، 1000ـمین بازی کارنامه اش را انجام خواهد داد. وی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه به Sky گفت:

این دستاورد بزرگی است، خوشحالم اما نسبت به 999 بازی قبلی خود، با حس متفاوتی وارد میدان نخواهم شد. فقط باید به بازی های پیش رو فکر کنم. می توانم به شما اطمینان دهم که 1000 بازی دیگر نخواهم داشت! هیجان انگیز ترین بازی ها همیشه، اولین ها هستند، چه در تیم ملی باشد و چه در سری آ.

آخرین بازی خود را چطور تصور می کنم؟ شاید مثل زیدان به میدان بروم و با سر به سینه یکی بکوبم! اما قبل از آن به نحوه پایان دادن به دوران بازی ام فکر خواهم کرد، ما باید به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم. شاید آخرین بازی من در جام جهانی باشد.

دوناروما و مرت؟ وقتی آنها را می بینم خوشحالم می شوم، افتخار می کنم که هنوز اینجا هستم تا رشد آنها را ببینم و از پتانسیل عظیمی که دارند لذت ببرم. خوشحالم که ایتالیا بعد از من مشکلی نخواهد داشت، با وجود آنها به علاوه پرین و آئدرو، هیچ حس پشیمانی نخواهم داشت.

1771