سیمئونه: دلایل بسیاری برای ترک اتلتیکو مادرید داشتم

سیمئونه: دلایل بسیاری برای ترک اتلتیکو مادرید داشتم

وبسایت رسمی برنامه نود - در تابستان سال گذشته، پیشنهادات زیادی به سرمربی موفق آرژانتیتی روخی بلانکوس داده شد، اما او تصمیم گرفت به اتلتیکو مادرید وفادار بماند.

به گزارش وبسایت نود، سیمئونه که فصل گذشته توانست همراه با اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، مدعی شد که پیشنهادات مالی بسیار سنگینی برای ترک اتلتیکو به او داده شد، اما تصمیم گرفت در ویسنته کالدرون بماند.

به نقل از FFT، بر اساس اخباری که در چند وقت گذشته منتشر شد، این سرمربی سابق آرژانتینی در آستانه هدایت اینتر میلان و چلسی و آرسنال قرار گرفت و حتی شایعاتی مبنی بر پیشنهاد 30 میلیون یورویی چینی ها به گوش می رسید. مربی اتلتیکو در حالی که رقم دقیق پیشنهاد وسوسه کننده خود را افشا نکرد، اعلام کرد این پیشنهاد پس از شکست دردناک در ضربات پنالتی برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا به دست او رسیده است. او در مصاحبه با آ اس به طعنه از پیشنهادات سنگین خود گفت:

اگر می خواستم به باشگاه دیگری بروم، سی و پنج میلیون دلیل برای رفتن داشتم، سی و پنج دلیل! اما در آخر من اینجا را ترک نکردم، زیرا نمی خواستم بروم و هنوز هم نمی خواهم. همچنان حس می کنم که اعتبار زیادی در این باشگاه و کار های روزانه ای که انجام می دهم دارم. علاقه بسیار زیادی به شاگردانم دارم و معتقدم که هنوز باید تجربه های بیشتری کسب کنیم.

در سپتامبر گذشته، سیمئونه با موافقت مدیران باشگاه، دو سال از قرارداد خودش را کاهش داد و در سال 2018 این باشگاه را ترک خواهد کرد.

تیم ما در وضعیت خوبی قرار دارد، اما هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد. ما در حال نقل مکان به استادیوم جدید هستیم. بودجه نقل و انتقالاتی مان افزایش یافته و با کمک خداوند در لیگ قهرمانان حضور داریم و با لطف او می خواهیم عملکرد متفاوتی نسبت به سال قبل داشته باشیم. من قبلا گفته بودم که می خواهم در این تیم بمانم. با وجود بازیکنانی همچون خوانفران، گابی، کوکه، گودین، تیاگو، سائول و دیگر نفرات، حضور در ترکیب اصلی بسیار سخت شده است. نکته جالب توجه این است که بازیکنان جوان مستعد و خوبی در این تیم هستند و بار زیادی از تیم به دوش آن هاست. بازیکنانی مانند کاراسکو، گریزمن و کوریا وظایف زیادی در این تیم دارند. شما دیده اید که لوکاس هرناندز بازی کند؟ او آینده روشنی در باشگاه دارد. بازیکن بسیار خوبی است. لوکاس می تواند در رئال مادرید یا بایرن مونیخ نیز بازی کند. او تمام شرایط لازم برای یک مدافع کامل بودن را دارد. تکنیک و قدرت خوبی دارد و در شرایط فوق العاده ای قرار دارد و بازیکنی مانند لوکاس، یکی از بازیکنان ماست، متوجه می شوید که چی می گویم؟

اتلتیکو در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لستر سیتی برود. گفتنی است که روخی بلانکوس، اوضاع مناسبی در لالیگا ندارد و با 10 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید در رده چهارم قرار دارد.

4416