گابی: در حال حاضر رئال مادرید برای گریزمن بهتر از اتلتیکو مادرید نیست

گابی: در حال حاضر رئال مادرید برای گریزمن بهتر از اتلتیکو مادرید نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - آینده آنتوان گریزمن در اتلتیکو مادرید همچنان نامعلوم است، و تیم هایی مثل منچستر یونایتد و رئال مادرید به جذب او علاقه دارند اما کاپیتان اتلتیکو می گوید که انتقال به سانتیاگو برنابئو یک گام رو به جلو نخواهد بود.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، گابی با اشاره به موفقیت ها و رشد اخیر روخی بلانکو گفت:

در حال حاضر رئال مادرید بهتر از اتلتیکو نیست. چند سال پیش تلاش می کردیم تا جایگاه خود در رتبه چهارم را تضمین کنیم. حالا به رده سوم نزدیک هستیم. هدف ما این است که سوم شویم و باید برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لستر سیتی برود. گابی در مورد این رقابت ها نیز گفت:

اگر به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا نکنیم، ناکامی نخواهد بود. در نظرسنجی ها ما مدعی قهرمانی به حساب نمی آییم. شکست در دو فینال سخت است، اما جمع و جور کردن دوباره خود از آن هم سخت تر است. امسال تقریباً 6 ماه طول کشید تا خود را پیدا کنیم، بنابراین نمی خواهیم که چنین اتفاقی تکرار شود. امیدوارم اگر برای سومین بار به فینال رقابت ها صعود کردیم، موفق به کسب عنوان قهرمانی شویم. نمی توانیم لستر را دست کم بگیریم. چند سال پیش، ما دست کم گرفته شدیم و به فینال راه یافتیم.

1771