مولر: بایرن مونیخ اجازه نمی دهد که قهرمانی بوندس لیگا از دست برود

مولر: بایرن مونیخ اجازه نمی دهد که قهرمانی بوندس لیگا از دست برود

وبسایت رسمی برنامه نود - بعد از اینکه بایرن مونیخ اختلاف خود در صدر جدول بوندسلیگا را با تیم دوم به 13 امتیاز افزایش داد، توماس مولر معتقد است که این تیم نمی تواند قهرمانی را از دست بدهد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، تیم کارلو آنچلوتی با پیروزی 1-0 روز یکشنبه مقابل مونشن گلادباخ، نهایت استفاده را از شکست تیم دوم جدولی لایپزیش مقابل وردربرمن کردند و حالا از 9 بازی باقی مانده خود تنها به 15 امتیاز نیاز دارند تا از قهرمانی خود دفاع کرده و به پنجمین قهرمانی متوالی دست یابند.

مولر در مصاحبه با وب سایت DFB گفت:

این حقیقت است که هیچ تیمی هرگز با چنین اختلافی در صدر جدول، قهرمانی را از دست نداده است و ما هم باور داریم که هیچ تیمی نمی تواند این برتری را از ما بگیرد. اما همچنان برای آن حس پیروزی، هفته پس از هفته، تشنه هستیم. از این رو باید همچنان کار خود را با جدیت انجام دهیم، در حالیکه از آن لذت برده و سرگرم می شویم. اجازه حواس پرتی به خودمان نخواهیم داد و این روند را حفظ خواهیم کرد. کسب 3 امتیاز مقابل گلادباخ برای ما مهم بود چون می خواستیم ریتم خود را حفظ کنیم و آن حس پیروزی را داشته باشیم. همیشه برای کسب سه امتیاز عطش داریم. به عنوان یک تیم، همیشه می خواهید که از حریفتان بهتر باشید.

1771