دشام: ام باپه قطعاً فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه را خواهد داشت

دشام: ام باپه قطعاً فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه را خواهد داشت

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدیه دشام، سرمربی تیم ملی فرانسه تأیید کرد که کیلیان ام باپه قطعاً در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل لوکزامبورگ یا دیدار دوستانه مقابل اسپانیا، فرصت پوشیدن پیراهن خروس ها را پیدا خواهد کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این بازیکن 18 ساله مزد عملکرد درخشان خود در ماه های اخیر را با دعوت شدن به تیم ملی فرانسه (برای اولین بار) دریافت کرد و دشام در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

کیلیان در حال حاضر عملکرد فوق العاده ای ارائه می کند. او در حال گلزنی است و فرم فوق العاده ای دارد. با توجه به اینکه هنوز خیلی جوان است، مشخصاً جا برای پیشرفت دارد. اما کاری که او انجام می دهد، کاملاً قابل توجه است، و بسیار آرام و بالغ به نظر می رسد. او با لبخند بزرگی روی لب به اینجا آمده است. هیچ دلیلی برای عدم حضور ثابت او در ترکیب وجود ندارد. این حقیقت که او برای اولین بار به تیم ملی دعوت می شود، نمی تواند مانع از حضور او در ترکیب اصلی شود. اما نباید خیلی عجله کنیم. اینکه او را دعوت کرده ام، به این معنی است که بالاخره بازی خواهد کرد. همه بازیکنانی که دعوت کرده ام، باید جاه طلبی برای بازی را داشته باشند.

ام باپه در این فصل طی 32 بازی که در تمامی رقابت ها انجام داده، 19 گل به ثمر رسانده است.

1771