انریکه: بارسلونای شاداب راحت تر بازی می کند

انریکه: بارسلونای شاداب راحت تر بازی می کند

وبسایت رسمی برنامه نود - لوییز انریکه ضمن ابراز خشنودی از پیروزی شاگردانش مقابل والنسیا، 3 امتیاز این دیدار را بسیار حساس دانست.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا در دیداری جذاب موفق شد با دو گل برتری مقابل والنسیا از زمین بازی با پیروزی خارج شود تا همچنان برای قهرمانی در فصل جاری امیدوار باشد. پس از اینکه دو تیم در نیمه نخست با تساوی 2-2 به رختکن رفتند، دو گل مسی و گومز در نیمه دوم کافی بود تا بارسا با خیالی آسوده بازی را ادامه دهد. هرچند که بارسا در نیمه دوم موقعیت های بسیاری به دست آورد و می توانست گل های پر شماری به ثمر برساند اما بی دقتی مهاجمین این تیم باعث شد بارسا به دو گل اختلاف راضی باشد. لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی پس از این دیدار حاضر شد و در خصوص این دیدار گفت:

دیدار جذاب و تماشاگر پسندی بود، هر دو تیم موقعیت های زیادی به دست آوردند و تا دقایق پایانی هیجان نزد هواداران وجود داشت. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم، والنسیا سعی کرد شرایط را برای ما دشوار کند اما با موقعیت های زیادی که خلق کردیم موفق شدیم به برتری برسیم، با این وجود باید با گل های بیشتری این دیدار را به پایان می رساندیم. مقابل تیمی سرسخت 3 امتیاز حساس کسب کردیم.

مانگالا نخستین گل این دیدار را با ضربه سر و از روی کرنر وارد دروازه حریف کرد تا در دو دیدار گذشته بارسلونا 3 بار از روی کرنر گل خورده باشد، با این حال لوچو از این مسئله نگرانی خاصی نخواهد داشت:

در فوتبال این اتفاقات طبیعی است. ممکن است شرایطی ایجاد شود که در 100 دیدار پشت سر هم از روی ضربات کرنر گلی دریافت نکنید و گاهی ممکن است شرایطی مانند حالا ایجاد شود. گلزنی از روی ضربات کرنر برای برخی از تیم ها به عنوان یک تاکتیک به شمار می رود.

لیونل مسی که در این دیدار دو بار برای بارسلونا گلزنی کرد همچنان به گلزنی های پیاپی خود برای بارسلونا ادامه می دهد و رکوردهای مختلفی را به نام خود به ثبت می رساند، با این وجود این بازیکن به دلیل دریافت کارت زرد پنجم خود از دیدار آینده بارسلونا مقابل گرانادا محروم خواهد بود، لوچو در ادامه در خصوص این بازیکن و همچنین برنامه فشرده رقابت های بارسلونا در ماه آوریل افزود:

لئو همه رکورد ها را می شکند و دوباره آن ها را با عملکردی درخشان ارتقا می بخشد. دیدن بازی او و لذت بردن از توانایی های او بسیار جذاب است. او نمی تواند در همه دیدارها به میدان برود و در دیدار آینده به دلیل محرومیت نمی تواند همراه ما باشد. برای هیچ بازیکنی امکان پذیر نیست که در یک ماه بتواند 9 بار به میدان برود، برنامه ماه آوریل برای ما وحشتناک است.

بارسلونا باید مقابل یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی حاضر شود اما لوییز انریکه حاضر نشد در این نشست در خصوص آن دیدار صحبت کند. بارسا با این پیروی با یک بازی بیشتر 2 امتیاز کمتر از رئال مادرید دارد، آبی اناری ها منتظر خواهند بود تا مادریدی ها در دیدار به تعویق افتاده خود متوقف شود تا با امیدواری بیشتری رقابت های لالیگا را ادامه دهند.

1899