هفته 29 سری آ؛ پیروزی رم، ناپولی و آتالانتا

هفته 29 سری آ؛ پیروزی رم، ناپولی و آتالانتا

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و نهم سری آ با پیروزی تیم های ناپولی، رم و آتالانتا پایان یافت.

به گزارش وبسایت نود، یکشنبه با انجام هشت بازی هفته بیست و نهم سری آ ایتالیا پایان یافت. در مهمترین دیدارهای این هفته، تیم های مدعی ناپولی و رم رقبای خود را مغلوب ساختند.

ناپولی موفق شد در مقابل میزبان خود امپولی به برتری 3-2 برسد. مرتنز و اینسینیه دو بار برای ناپلی های گلزنی کردند. ناپولی با این برد 63 امتیازی شد و در رده سوم ایستاد. امپولی هم با 22 امتیاز هفدهم است.

آتالانتا با دو گل گومز و یک گل از گراسی 3-0 پسکارای قعر جدولی را شکست داد تا با این برد 55 امتیازی شود و مابین دو تیم شهر میلان، در رده ششم بایستد.

بولونیا هم 4-1 کیه وو ورونا را شکست داد و با این برد شیرین، به رده سیزدهم رفت. دیدار تیم های لاتزیو و کالیاری با تساوی بدون گل پایان یافت. آبی های شهر رم با این تساوی در پایان هفته بیست و نهم در رده چهارم ایستادند.

فیورنتینا با تک گل کالینیچ، کروتونه را شکست داد و با 48 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.

اودینزه هم با برتری پر گل 4-1 مقابل پالرمو، این هفته را به پایان رساند، آن ها با این برد به رده دوازدهم رفتند.

در آخرین بازی یکشنبه شب نیز رم موفق شد در خانه خود مقابل ساسولو به پیروزی 3-1 برسد. در این بازی ابتدا دیفرل میهمان را پیش انداخت ولی پاردس دقیقه 16 و سپس صلاح دقیقه 45 و در نهایت ژکو در دقیقه 68 گل های میزبان را به ثمر رساندند.

جالوروسی با این برد خانگی، 65 امتیازی شد و به رده دوم بازگشت. آن ها همچنان نزدیک ترین تعقیب کننده یوونتوس در صدر جدول هستند.

1878