پراندلی: به خاطر رانیری پیشنهاد لسترسیتی را رد کردم

پراندلی: به خاطر رانیری پیشنهاد لسترسیتی را رد کردم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا اذعان کرده به خاطر نحوه اخراج هموطنش پیشنهاد مربیگری لسترسیتی را رد کرده است.

به گزارش وبسایت نود، چزاره پراندلی که در ماه دسامبر 2016 پس از تنها 10 بازی از هدایت والنسیا کناره گیری کرد در جدیدترین مصاحبه خود فاش کرده از لسترسیتی پیشنهاد داشته اما به خاطر اتفاقی که برای کلودیو رانیری رخ داد تصمیم گرفته پیشنهاد این باشگاه را قبول نکند.

پراندلی به SRF Sport گفته:

مربیان جدید باید شرایط را بررسی کنند. اتفاقی که برای رانیری رخ داد نباید تکرار شود. میزان تلاش تیم رفته رفته کاهش یافت. برای همین مهم است که سران باشگاه تمام بار مسئولیت را روی دوش مربی قرار ندهند. لستر با من تماس گرفت اما فورا پاسخ منفی دادم. نمی توانستم پس از اتفاقی که برای رانیری رخ داد به انجا بروم. نمی توانستم به لستر بروم.

مربیگری فوتبال به شدت دشوار است اما کاری شگفت انگیز محسوب می شود. در سال های اخیر رابطه بین مربیان و بازیکنان تغییر کرده است. به طور مثال رانیری به دستاوری استثنایی دست پیدا کرد که تکرارشدنی نیست. او به جامی تاریخی و به یادماندنی دست یافت اما چند ماه کنار گذاشته شد. اگر مسئولیت کار بین بازیکنان، مربی و مدیران تقسیم شود آن وقت وضعیت خیلی ساده تر می شود. یک مربی تنها باید مربی باشد. نباید از او خواست کارهای دیگری انجام دهد.

2031