آنالیز خط به خط تیم ملی ایران توسط فوساتی؛خوش بینی عجیب قطری ها/عکس

آنالیز خط به خط تیم ملی ایران توسط فوساتی؛خوش بینی عجیب قطری ها/عکس

سرمربی تیم ملی قطر آنالیز ویژه خود از آنچه از نفر به نفر تیم ملی ایران انجام داده بود را به شاگردانش ارائه کرد.

به گزارش کاپ،با نزدیک شدن به زمان برگزاری دیدار حساس قطر و ایران،خورخه فوساتی فاز جدیدی از مراحل آنالیز تیم ملی کشورمان را آغاز کرده است.

او که در روزهای گذشته بارها و بارها فیلم بازی های تیم ملی ایران در دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی را تماشا کرده بود،روز گذشته در جلسه ای با حضور شاگردانش گلچینی از تاکتیک های ایران را مورد بررسی قرار داد.

فوساتی با مطالعه دقیق نفر به نفر ملی پوشان ایران،درباره نقاط قوت و ضعف تیم کشورمان به صورت خط به خط برای بازیکنان قطر صحبت کرد.

سرمربی تیم ملی قطر که در بازی رفت مقابل ایران هدایت عنابی ها را برعهده نداشت در این نشست،درباره بازی رفت دو تیم هم صحبت کرد و معتقد بود در شرایطی که قطر تا لحظات پایانی به یک مساوی با ارزش در تهران رسیده بود در نهایت با دو اشتباه دو گل دریافت کرد و شکست خورد.

به گزارش کاپ،فوساتی همچنین در گفت و گویی درباره اینکه چه نگاهی به دیدار با ایران دارد بیان داشت: دیدار با ایران برای من مهمترین بازی در دور برگشت انتخابی جام جهانی است. با تمام احترامی که برای ایران قائلم باید بگویم نسبت به پیروزی بر آنها خوشبینم.دلیل خوشبینی من دیدار رفت ایران با قطر است که در تهران برگزار شد. آن مسابقه پایاپای بود و ایران در دقایق پایانی پیروز شد.