کاسمیرو: فراموش نکنید که این بازیکنان فاتح اوندسیما شدند

کاسمیرو: فراموش نکنید که این بازیکنان فاتح اوندسیما شدند

وبسایت رسمی برنامه نود - کاسمیرو زننده گل برتری رئال مادرید در ورزشگاه سن مامس بود و در پایان بازی به نگرش تیمش در این مسابقه تأکید کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید به لطف این پیروزی خارج از خانه شمار امتیازات خود در پایان هفته 28 لالیگا را به عدد 65 رساند و به صدرنشینی قاطعانه خود ادامه داد. هافبک برزیلی در پایان بازی گفت:

از نحوه بازی خود راضی هستیم و خوشحالیم که پیروز شده ایم. تک تک بازیکنان بازی فوق العاده ای داشتند. بسیار مهم است که روند رو به رشد خود را حفظ کنیم، مقابل تیم مستحکمی به پیروزی رسیدیم، اما باید همچنان سخت کار کرده و امتیاز جمع کنیم. ما کم کم رشد می کنیم و بیایید فراموش نکنیم که این گروه از بازیکنان فاتح اوندسیما شدند. از هواداران می خواهم که همچنان از ما حمایت کنند و ما هم تلاش می کنیم تا هر چیزی که می توانیم را فتح کنیم.

گلزنی:

می دانم که در تیم چه وظایفی دارم و گلزنی جزو وظایفم نیست چون بازیکنان با استعداد بیشتری داریم که خیلی جلوتر از من بازی می کنند. با این وجود، اگر بتوانم گلزنی کنم، چه بهتر. عملاً با توجه به کیفیتی که داریم، غیرممکن است که شکست بخوریم اما باید به سخت کوشی تیم ارزش قائل شوید و اگر همینطور ادامه دهیم، فتح عناوین محتمل خواهد بود.

BBC:

این سه بازیکن به طور معمول دفاعی نیستند اما امروز تلاش فوق العاده ای داشتند. با حضور این سه بازیکن در خط حمله، چنین کیفیت فوق العاده ای خواهیم داشت. نمی خواستم که از بازی بعدی تیم محروم شوم چون در رئال مادرید هرکس اگر فرصتی به دست آورد، می تواند به میدان آمده و جای شما را بگیرد.

1771