هفته 29 لیگ برتر؛ پیروزی شیرین اورتون، لستر و بورنموث

هفته 29 لیگ برتر؛ پیروزی شیرین اورتون، لستر و بورنموث

وبسایت رسمی برنامه نود - لسترسیتی همچنان روی نوار برد حرکت می کند.

به گزارش وبسایت نود، یکشنبه با انجام هفت بازی هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس آغاز شد، در اولین بازی هفته، آرسنال 3-1 مقابل وست برومویچ شکست خورد، چلسی هم با پیروزی 2-1 مقابل استوک سیتی گام بلند دیگری به سوی قهرمانی برداشت.

در سایر بازی ها، لسترسیتی در خانه وستهم به پیروزی 3-2 رسید تا همچنان سیر پیشرفت خود را ادامه دهد. تیم شکسپیر به چهارمین برد پیاپی خود رسید. بعد از جدایی رانیری، شکسپیر در 4 بازی هدایت روباه ها را برعهده داشته که لستر در هر 4 مسابقه پیروز شده است. در این مسابقه محرز، هوت و واردی برای لستر گلزنی کردند و گل های میزبان توسط لانزینی و آیو به ثمر رسید. لستر با این برد 30 امتیازی شد و اختلافش با منطقه سقوط به 6 رساند.

اورتون در ادامه بردهای خود، 4-0 مقابل هال سیتی ده نفره پیروز شد. لوین، والنسیا و لوکاکو دو بار برای اورتون گلزنی کردند. تافی ها با این برد خانگی، جای یونایتد را در رده ششم گرفتند.

کریستال پالاس هم با یک گل واتفورد را شکست داد تا باز هم از پایین جدول فاصله بگیرد. آن ها اکنون در رده شانزدهم ایستاده اند.

دیدار ساندرلند و برنلی با تساوی 0-0 پایان یافت تا ساندرلند همچنان تیم آخر جدول باشد.

در آخرین بازی شنبه شب هم بورنموث با 2 گل سوانزی را مغلوب ساخت و به رده یازدهم رفت. سوانزی هم با این شکست، در رده هفدهم ایستاده است.

1878