پیش بازی میدلزبورو - منچستریونایتد؛ لشکر شکست خورده؟

پیش بازی میدلزبورو - منچستریونایتد؛ لشکر شکست خورده؟

وبسایت رسمی برنامه نود - در ادامه بازی‌های لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در خانه میدلزبورو به میدان خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت نود، در ادامه بازی‌های هفته بیست و نهم لیگ جزیره، از ساعت 15:30 یکشنبه، منچستریونایتد در ورزشگاه ریورساید و با قضاوت جاناتان ماس به مصاف میدلزبورو خواهد رفت.

شیاطین سرخ درحالی به مصاف حریفشان خواهند رفت که با توجه به نتایج امروز، برای اولین بار از اکتبر گذشته قطعا این هفته را در رده‌ای غیر از ششم به پایان خواهند برد. تیم مورینیو که شاید فشرده‌ترین بازی‌ها را بین تیم‌های جزیره داشته است، پس از پیروزی مقابل روستوف درحالی باید به مصاف میدلزبورو برود که هررا و ابراهیموویچ را به خاطر محرومیت و رونی، مارسیال، بلیند و البته پوگبا را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. مورینیو پیش از این بازی ضمن انتقاد از اتحادیه فوتبال انگلیس گفته بود تیمش احتمالا این بازی را می‌بازد و این به این معنی خواهد بود که شیاطین سرخ باید برای رسیدن به لیگ قهرمانان، به طور خیلی جدی به قهرمانی در یورولیگ فکر کنند. مورینیو در 3 بازی اخیرش از سیستم 3 دفاعه استفاده کرده و باید دید آیا در این بازی هم با این سیستم ادامه خواهد داد یا خیر.

از سوی دیگر اما میدلزبورو بالاخره با کارانکا قطع همکاری کرد و در این بازی دستیار وی هدایت تیم را برعهده خواهد داشت. این تیم بدترین آمار گلزنی در بین 6 لیگ فوتبال انگلیس را دارد و در این بازی احتمالا بازیکنانی نظیر چمبرز، فرند، جستد، برناردو و آیالا را در اختیار نخواهد داشت. نبود کارانکا احتمالا به معنای بازگشت داونینگ که به خاطر درگیری با وی نیمکت نشین بود، به ترکیب خواهد بود.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و ارقام بازی:

میدلزبورو در 12 بازی آخرش مقابل منچستریونایتد پیروز نبوده است.منچستریونایتد در 14 بازی آخر خارج از خانه مقابل میدلزبورو گلزنی کرده است که متداوم‌ترین رکوردش در حال حاضر محسوب می‌شود.پیروزی بعدی شیاطین سرخ در لیگ برتر، ششصمدین برد این تیم در این رقابت‌ها خواهد بود و آن‌ها اولین تیمی هستند که به این رکورد برسند.از طرفی شکست بعدی میدلزبورو هزارمین شکست این تیم در سطح اول فوتبال جزیره خواهد بود.منچستریونایتد در 17 بازی اخر لیگ برتری شکست نخورده و از طرفی میدلزبورو در 10 بازی آخرش پیروز نبوده است.

پیش بینی نتیجه بازی:

1405