نتایج هفته بیست و پنجم بوندس لیگا؛ نوری، لایپزیگ را زمین گیر کرد

نتایج هفته بیست و پنجم بوندس لیگا؛ نوری، لایپزیگ را زمین گیر کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته بیست و پنجم بوندس لیگا روز جمعه با پیروزی دورتموند مقابل اینگول اشتات آغاز شد و روز شنبه ادامه یافت.

به گزارش وبسایت نود، وردربرمن در ادامه نتایج خوبش در هفته های اخیر موفق شد لایپزیگ رده دومی را در وزر اشتادیون با نتیجه 3-0 شکست دهد. در این بازی زلاتکو یونوزوویچ (34)، فلورین گرلیش (59) و فلورین کاینتس (90) برای برمن گلزنی کردند. با این نتیجه تیم آلکس نوری 29 امتیازی شد و فاصله ای 10 امتیازی با منطقه سقوط ایجاد کرد.

وولفسبورگ هم در کسب دومین برد پیاپی موفق بود و در خانه با تگ گل ماریو گومز از سد دارمشتات عبور کردند. وولفسبورگ هم با این برد 29 امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بدتر نسبت به رقیبان هم امتیاز در مکان پانزدهم جدول قرار گرفت.

بایر لورکوزن در این هفته دوباره در کسب برد ناکام ماند و در زمین هوفنهایم با تک گل ساندرو واگنر مغلوب این تیم شد. این نتیجه باعث شد هوفنهایم 45 امتیازی شود و جایگاهش در مکان چهارم جدول مستحکم تر شود. بایر لورکوزن با این نتیجه 31 امتیازی در مکان دهم جدول باقی ماند.

در یکی از بازی های حساس این هفته دو تیم بالانشین کلن و هرتا برلین به مصاف هم رفتند که در نهایت کلن موفق شد 4-2 میهمانش را شکست دهد. آنتونی مودسته با هت تریک در این بازی 22 گله شد. کلن با این برد 37 امتیازی شد و به رده ششم جدول رسید.

در دیگر بازی های روز شنبه آگسبورگ و فرایبورگ به تساوی 1-1 دست یافتند و در آخرین بازی شنبه تیم های فرانفکفورت و هامبورگ در کومرتس بانک آرنا بدون گل مساوی شدند.

7899