انریکه: والنسیا همیشه حریف سرسختی است

انریکه: والنسیا همیشه حریف سرسختی است

وبسایت رسمی برنامه نود - بارسلونا در دیداری سخت باید در خانه خودی مقابل والنسیا به میدان برود.

به گزارش وبسایت نود، بارسلونا پس از بازگشت باشکوهی که به لیگ قهرمانان اروپا داشت در دیداری شوکه کننده مقابل دپورتیوو لاکرونیا شکست خورد تا دوباره رئال مادرید به صدر جدول باز گردد، این تیم یکشنبه باید در دیداری سخت به مصاف والنسیایی برود که در هفته های اخیر روزهای خوب خود را باز یافته است، لوییز انریکه در کنفرانس خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

اگر به دیدارهای گذشته مقابل والنسیا نگاه کنیم متوجه می شویم که همیشه مقابل آن ها دیدارهای سختی داشته ایم. حتی اگر آن ها در جمع بالا نشینان جدول نباشند با حضور بازیکنان بزرگی که دارند همیشه برای همه تیم ها مشکل ساز خواهند شد. آن ها همیشه حریف سختی هستند.

وی در ادامه در خصوص رقابت برای قهرمانی در لالیگا افزود:

احساس می کنم قهرمان رقابت ها در هفته های پایانی مشخص خواهد شد چرا که آن برهه از فصل مهمترین بخش فصل برای تیم هایی خواهد بود که در لیگ قهرمانان اروپا نیز حاضر هستند. این بخش از فصل بسیار سخت و فشرده خواهد بود. در آن برهه زمانی تیم های انتهای جدولی برای باقی ماندن در لیگ با تمام توان می جنگند.

بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس برود، لوچو در ادامه در خصوص این دیدار گفت:

نمی توانید انتظار داشته باشید که در دیدار یک چهارم نهایی مقابل تیمی ضعیف و ناشناخته قرار بگیرید. همه ما دیدار فینال در برلین را به خاطر داریم هرچند که آن ها نسبت به آن زمان تغییرات زیادی کرده اند. با این وجود آن ها هنوز حریفی سرسخت و ترس آور هستند.

وی همچنین در ادامه در خصوص فرم و شرایط آندرس اینیستا افزود:

فکر می کنم آندرس در ابتدای فصل در بهترین دوران فوتبال خود قرار داشت، او در ادامه دچار مصدومیتی بد شد که ما را مجبور می کند که در خصوص او با احتیاط بیشتری عمل کنیم. در خصوص او محتاط هستیم اما او در ادامه فصل موقعیت های بیشتری برای بازی خواهد داشت.

لوچو که در فصل جاری از سیستم چرخشی استفاده کرده است در این خصوص افزود:

باید روی همه بازیکنان تیم حساب کنیم به همین دلیل احساس می کنم این بهترین سیستم برای ادامه فصل خواهد بود.

۱۸۹۹