یانوزای: نمی دانم فصل بعد در چه تیمی بازی می کنم

یانوزای: نمی دانم فصل بعد در چه تیمی بازی می کنم

وبسایت رسمی برنامه نود - عدنان از آینده اش مطمئن نیست.

به گزارش وبسایت نود، عدنان یانوزای جوان بلژیکی منچستریونایتد که در فصل اول حضورش در این تیم خوش درخشید، در تابستان 2016 با قراردادی قرضی راهی ساندرلند شد ولی به نظر می رسد او از بازگشت به یونایتد در تابستان پیش رو، مطمئن نیست. یانوزای در آخرین گفتگوی خود در مورد شرایطش چنین گفته است:

انتقال از منچستریونایتد به ساندرلند آسان نیست و دوران سختی را پشت سر گذاشته ام. اما باید با این موضوع کنار می آمدم، از این انتقال چیزهای فرا می گیرم چرا که من فقط 22 سال دارم. برخی ها تصور می کنند من 26 یا 27 سال دارم، ولی فراموش کرده اند که هنوز 22 سال سن دارم. می دانم که از من انتظارات بیشتری دارند ولی در عوض باید به جنبه های دیگر بازی ام نیز توجه کنند.

البته بازی کردن در ساندرلند آسان نبوده است. من عادت به بازی برای تیم هایی داشته ام که سبک بازی شان مبتنی بر حمله بوده ولی در ساندرلند دفاع کردن اهمیت زیادی دارد و بیشتر تمرکزمان روی ضدحمله است. وقتی ضدحمله می زنید، شاید 3 یا 4 بازیکن پیرامون تان حضور داشته باشند، بنابراین انتخاب بازیکن مناسب برای ارسال پاس محدودتر می شود و کار به نوعی سخت تر می شود. در هر صورت من تلاشم را می کنم و از فوتبالم لذت می برم.

وقتی ساندرلند را ترک کنم، با احساس خوشحالی از این تیم جدا می شوم. چیزهای زیادی فرا گرفته ام و حضور در این تیم من را قوی تر و آماده تر ساخته است.

1878