وست برومویچ 3 - 1 آرسنال؛ ادامه روزهای کابوس وار ونگر

وست برومویچ 3 - 1 آرسنال؛ ادامه روزهای کابوس وار ونگر

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال در روزی که هواداران این تیم بار دیگر خواهان جدایی آرسن ونگر شدند با ارائه یک بازی ضعیف مغلوب وست برومویچ شد تا فشارها روی این مربی بیشتر از قبل شود.

به گزارش وبسایت نود، تیم های وست بروم و آرسنال از هفته بیست و نهم لیگ برتر در ساعت 16 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 12: وست بروم روی غفلت  مدافعان آرسنال موفق شد با ضربه سر داوسن روی کرنر ارسالی به گل زودهنگام برسد.

دقیقه 15: برتری تیم میزبان دوامی نداشت و الکسیس سانچز که روی پاس تماشایی ژاکا در موقعیت خوبی صاحب توپ شد توانست با یک ضربه زیبا دروازه را باز کند.

دقیقه 25: بازی در این دقایق تحت الشعاع بنری که علیه ونگر بر فراز ورزشگاه به پرواز در امد قرار گرفت. لحظات بعد بنر دیگری که در حمایت از ونگر بود هم از فراز ورزشگاه گذشت.

دقیقه 34: فلچر روی پاس لیورمور در داخل محوطه آرسنال صاحب توپ شد و با یک ضربه محکم دروازه این تیم را هدف گرفت اما چک با یک عکس العمل تماشایی مانع از باز شدن دروازه اش شد.

دقیقه 38: پیتر چک که در یک صحنه هنگام دور کردن توپ دچار مصدومیت عضلانی شد جای خود را در یک تعویض اجباری به اوسپینا داد.

دقیقه 55: رابسون کانو که تنها یک دقیقه از ورودش به زمین می گذشت روی اشتباه اوسپینا که ضربه چدلی را خوب دور نکرد توانست گل دوم تیمش را بثمر برساند.

دقیقه 65: آرسنال می توانست روی کرنر ارسالی بازی را به تساوی بکشاند اما ضرب سر ولبک به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 75: مایکل داوسون همانند نیمه اول روی اشتباه مدافعان آرسنال موفق شد با ضربه سر روی کرنر ارسالی گلزنی کند تا اختلاف به دو گل برسد.

آرسنال در ادامه نتوانست اختلاف را کم کند تا این بازی با شکست شاگردان ونگر به پایان برسد. آرسنال با این نتیجه 50 امتیازی باقی ماند و در صورت پیروزی منچستریونایتد به رده ششم سقوط خواهد کرد.

ویدیو خلاصه بازی را می توانید اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031