پیش بازی استوک سیتی - چلسی؛ یکی از هشت تا؟

پیش بازی استوک سیتی - چلسی؛ یکی از هشت تا؟

وبسایت رسمی برنامه نود - چلسی به دنبال افزایش اختلاف در صدر جدول است.

به گزارش وبسایت نود، چلسی در آخرین بازی خود در لیگ برتر، با پیروزی مقابل وستهم توانست دوباره اختلاف را در صدر جدول به عدد 10 برساند و سرمربی آبی های لندن در آستانه شروع هفته بیست و هشتم لیگ برتر اذعان داشته که تیمش برای قهرمانی به هشت برد دیگر نیاز دارد. بازی با استوک می تواند یکی از آن هشت برد را برای آبی پوشان به همراه داشته باشد.

چلسی هفته گذشته با پیروزی مقابل منچستریونایتد در جام حذفی، به نیمه نهایی اف ای کاپ راه یافت و حالا با روحیه ای مضاعف پای به هفته بیست و هشتم لیگ برتر می گذارد. آن ها در شش دیدار اخیر خود 5 برد را کسب کرده اند و فقط یک بار به تساوی رسیده اند. آن تساوی مقابل برنلی در لیگ برتر رقم خورد.

اما استوک در حالی پای به این بازی می گذارد که آخرین بار ده روز قبل در لیگ برتر به میدان رفت و البته به یک تساوی شیرین در خانه منچسترسیتی رسید. تیم هیوز در شش بازی گذشته خود در لیگ برتر، 2 برد، 2 تساوی و 2 باخت را تجربه کرده است، اما آمار این تیم در بازی های خانگی خیلی خوب بوده است. آن ها در سه مسابقه قبلی خود در خانه، دو برد و یک تساوی را کسب کرده اند، 4 گل زده اند و فقط یک گل دریافت کرده اند و اکنون در رده نهم ایستاده اند.

در شش جدال رودرروی اخیر دو تیم، استوک سیتی دو بار برده، چلسی سه بار طعم پیروزی را چشیده و یک بازی هم مساوی شده است. استوک در این شش بازی، 6 گل زده و 10 گل خورده است. بازی رفت دو تیم در این فصل از لیگ جزیره، با پیروزی 4-2 چلسی به پایان رسید. در سه بازی آخر دو تیم به میزبانی استوک، یک بار چلسی پیروز شده، یک بار میزبان به برد رسیده و یک مسابقه هم به تساوی انجامیده است.

آرناتوویچ، ویلفرد بونی و خردان شقیری که هر سه بازی قبلی مقابل منچسترسیتی را از دست دادند، می توانند در این بازی برای استوک سیتی به میدان بروند. اما گلن جانسن، ایرلند و بوتلند همچنان غایبین استوک به شمار می آیند. در آن سمت، کونته اعلام کرده که دو بازیکن تیمش ممکن است شرایط بازی مقابل استوک را نداشته باشند ولی نامی از این دو نفر نبرده است. شاید موزس و لوئیز این دو بازیکن باشند. البته به نظر می رسد این دو نفر مشکلی برای همراهی آبی پوشان در بازی روز شنبه ندارند.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه

استوک سیتی در 17 بازی لیگ برتری مقابل چلسی، فقط دو بار پیروز شده است. سه تساوی و 12 باخت.

چلسی در هفت دیدار اخیرش در ورزشگاه استوک، فقط دو بار پیروز شده است. سه تساوی و دو باخت.

گل بعدی دیگو کاستا در لیگ برتر، پنجاهمین گل لیگ برتری او خواهد بود. مهاجم اسپانیایی می تواند هفتمین بازیکن چلسی باشد که به رکورد 50 گل در لیگ برتر می رسد. اگر کاستا در بازی با استوک به رکورد 50 گل برسد، در 80 بازی به این تعداد گل رسیده است.

چلسی در 21 بازی اخیرش در لیگ برتر، 18 برد کسب کرده است.

آبی های لندن در 19 بازی از 21 بازی اخیرشان مقابل استوک، شکست نخورده اند.

استوک سیتی در هشت بازی گذشته اش در لیگ برتر در خانه، شکستی را متحمل نشده است.

1878