پیش بازی وست برومویچ - آرسنال؛ توپچی ها راهی به جز برد ندارند

پیش بازی وست برومویچ - آرسنال؛ توپچی ها راهی به جز برد ندارند

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال برای زنده نگاه داشتن امیدهایش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان، نیاز فراوان به سه امتیاز بازی با وست برومویچ دارد.

به گزارش وبسایت نود، هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه با دیدار تیم های وست برومویچ و آرسنال آغاز خواهد شد. این مسابقه برای هر دو تیم  اهمیت زیادی دارد. آرسنال اگرچه هفته گذشته در جام حذفی لینکلن را شکست داد و به نیمه نهایی اف ای کاپ رفت ولی پیش از شکست مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان، مقابل لیورپول هم در لیگ برتر شکست خورد تا در جدول لیگ جزیره از رقبا عقب بیفتد. در واقع آخرین برد آرسنال در لیگ برتر، 11 فوریه مقابل هال سیتی رقم خورد و این هفته با توجه به بازی منچسترسیتی و لیورپول، فرصت مناسبی برای کسب امتیاز است. وست برومویچ هم اگرچه طی دو هفته گذشته در لیگ برتر شکست خورده و حتی موفق به گلزنی هم نشده ولی در رتبه هشتم قرار دارد. تیم پولیس به دنبال حفظ جایگاه خود در نیمه بالای جدول است.

توپچی ها در 6 مسابقه اخیر خود، سه برد و سه باخت را تجربه کرده اند. در این شش مسابقه تیم ونگر سه کلین شیت داشته ولی در سه مسابقه دیگر، 13 گل خورده است. در آن سمت وست برومویچ در 6 بازی اخیر خود که همگی در لیگ برتر بوده اند، دو برد، دو تساوی و دو باخت را تجربه کرده است. آن ها در این 6 مسابقه، 6 گل زده اند.

در شش دیدار رودرروی اخیر دو تیم، آرسنال 5 بار پیروز شده و فقط یک بار وست برومویچ موفق به کسب برد شده است. در این شش بازی، وست بروم تنها 3 گل زده و توپچی ها 10 گل به ثمر رسانده اند. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آرسنال، با پیروزی 1-0 توپچی ها پایان یافت. اما بازی دو تیم در فصل گذشته لیگ برتر به میزبانی وست بروم، با پیروزی 2-1 این تیم به پایان رسید.

متیو فیلیپس و جیمز موریسون غایبین وست برومویچ در این مسابقه هستند. سالومون روندون احتمالاً بار دیگر به ترکیب اصلی وست بروم برخواهد گشت (اگرچه او 13 بازی است که نتوانسته برای تیمش گلزنی کند). در آن سمت، کازورلا، ال ننی و دبوشی غایبین قطعی آرسنال به دلیل مصدومیت هستند. به نظر نمی رسد ایووبی و ولبک مشکلی برای دیدار با وست بروم داشته باشند. چمبرلین هم احتمالاً می تواند تیمش را در این مسابقه همراهی کند. اما حضور گیبز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

تونی پولیس در 9 بازی اخیرش در لیگ برتر مقابل آرسنال فقط یک بار پیروز شده است ( 2 تساوی و 6 باخت).

آرسنال در تمام 21 بازی لیگ برتری خود مقابل وست برومویچ، موفق به گلزنی شده است.

توپچی ها در 12 بازی اخیر خود در لیگ برتر مقابل وست بروم، فقط یک بار شکست خورده اند. 9 برد، دو تساوی و 1 باخت.

تونی پولیس در 6 دیدار اخیر خود در خانه مقابل آرسن ونگر در لیگ برتر، فقط یک بار باخته است. ( 3 برد، 2 تساوی و 1 باخت).

هر سه گل ژیرو در مقابل وست بروم در لیگ برتر، با ضربه سر به ثمر رسیده است که دو گل از این سه گل، گل پیروزی بخش آرسنال در بازی بوده است.

وست برومویچ در بازی های لیگ انگلستان، در خانه خود 599 شکست را تجربه کرده است. از سال 1888، تنها ناتس کانتی با 633 باخت، بیشتر از وست بروم در خانه شکست خورده است.

1878