ونگر: ولکات در بهترین دوران بازیگری خود قرار دارد

ونگر: ولکات در بهترین دوران بازیگری خود قرار دارد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی توپچی های لندن به حمایت از مهاجم تیمش پرداخته و می گوید که او مستحق دعوت شدن به تیم ملی انگلستان بود.

به گزارش وبسایت نود، تئو ولکات که روز گذشته (پنج شنبه) تولد 28 سالگی خود را جشن گرفت، نام خود را در میان اسامی دعوت شدگان به تیم ملی کشورش ندید، اما آرسن ونگر اعتقاد دارد که او به بازیکنی کامل تر در این فصل تبدیل شده است.

به نقل از  Fourfourtwo، سرمربی تیم ملی انگلستان، گرت ساوتگیت به خبرنگاران گفته بود که تئو وولکات نتوانست نظر مساعد او را برای دعوت شدن به تیم ملی جلب کند. او از میکل آنتونیو از وستهم یونایتد و ناتان ردموند از ساوتهمپتون به جای تئو وولکات دعوت به عمل آورد.

ولکات در این فصل موفق شده بود در 29 بازی برای آرسنال 17 گل به ثمر برساند و از نظر آماری در شرایط بسیار خوبی به سر می برد. بهترین عملکرد وولکات از لحاظ گلزنی به فصل 2012/13 بر می گردد که توانست 21 گل به ثمر برساند. البته این مهاجم بد اقبال نیز در یورو 2016 و جام جهانی 2010 از لیست تیم ملی خط خورد و جام جهانی 2014 را به دلیل مصدومیت از دست داد.

ونگر ضمن تمجید از عملکرد وولکات در این فصل، در کنفرانس خبری قبل از بازی تیمی در مقابل وست بروم در این خصوص گفت:

تئو به بازیکنی کامل و با کیفیت تری تبدیل شده است. او می تواند تاثیر مثبتی روی بازی ها بگذارد. وولکات یک بازیکن متمرکز است و در بازی های اروپایی نیز به تیم ملی دعوت نشده بود. در زندگی همیشه، وقتی همه چیز مطابق میل شما جلو نمی رود، شما سعی می کنید به سطح بالاتری برسید یا این که فکر می کنید که کار شما درست بوده و به تلاش خود مانند قبل ادامه خواهید داد. او عکس العمل درستی نشان داد. او گفت که برای رسیدن به سطح و مرحله بعدی باید چه کاری انجام دهم؟ و کار درست را انجام داد.

بعد از اینکه گرت ساوتگیت نتوانست هری کین، رونی و استوریج را به دلیل مصدومیت به تیم ملی دعوت کند، مجبور شد تا ازجرمین دفو در خط حمله استفاده کند. مهاجم ساندرلند آخرین بار در سال 2013 به تیم ملی دعوت شده بود.

ونگر که معتقد بود، وولکات به مهاجم نوک خوبی تبدیل خواهد شد، حال قبول کرده است که بهترین پست برای او، وینگر راست است.

همیشه به خاطر سرعت بالای او معتقد بودم که او یک مهاجم مرکزی بسیار خوبی است. برای مدتی در آن پست به خوبی ظاهر شد، اما در این تابستان نظرش را تغییر داد و احساس می کرد که در پست وینگر راست راحت تر است. او آدم قانعی است. او گفت اگر از من بخواهی می توانم در پست مهاجم مرکزی نیز بازی کنم، اما اگر این انتخاب را به من بدهی من ترجیح می دهم که سمت راست بازی کنم. این پست مورد علاقه اوست و او در این پست بهترین کارایی را دارد.

آرسنال در حال حاضر با 50 امتیاز در رده پنجم لیگ برتر جزیره قرار دارد. همچنین گفتنی است توپچی های لندن در جام حذفی انگلستان نیز باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی بروند.

 4416