برنامه بازی های سخت بایرن مونیخ و رئال مادرید در هفته های پیش رو؛ ده روز سرنوشت ساز

برنامه بازی های سخت بایرن مونیخ و رئال مادرید در هفته های پیش رو؛ ده روز سرنوشت ساز

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ و رئال مادرید باید منتظر یک بازه 10 روزه سرنوشت ساز باشند.

به گزارش وب‌سایت نود، پس از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله به مصاف هم خواهند رفت.

هردوی این تیم‌ها البته 10 روز سرنوشت ساز از 8 تا 18 آوریل پیش رو خواهند داشت که بازی‌های مهمی در آن برگزار خواهد شد. بایرن مونیخ باید در این بازه و قبل و بعد از بازی رفت با رئال مادرید، در بوندس لیگا به مصاف دورتموند و لورکوزن برود. و البته 25 آپریل نیز در دیداری مهم، برگزار کننده بازی نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل دورتموند خواهد بود.

برنامه بازی‌های بایرن مونیخ در این بازه:

8 آوریل: دورتموند

12 آوریل: رئال مادرید

15 آوریل: لورکوزن

18 آوریل: رئال مادرید

از سوی دیگر اما رئالی‌ها نیز بازی‌های سختی مقابل خود خواهند دید و باید علاوه بر بایرن مونیخ، با اتلتیکو مادرید نیز دیدار کنند و البته در روز 23 آپریل یعنی 5 روز پس از دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ، در برنابئو میزبان بارسلونا خواهند بود.

برنامه بازی‌های رئال مادرید در این فاصله:

8 آوریل: اتلتیکو مادرید

12 آوریل: بایرن مونیخ

15 آوریل: اسپورتینگ خیخون

18آوریل: بایرن مونیخ

به همین خاطر به نظر می‌رسد ماه آپریل برای هردوتیم بسیار تعیین کننده و حیاتی خواهد بود. مونیخی‌ها می‌توانند پس از پایان این ماه، رویای 3 گانه در سر داشته باشند یا فقط قهرمانی بوندس لیگا را مقابل خود ببینند. رئال مادرید نیز ممکن است در پایان این ماه، قهرمانی لالیگا، یا رویای لیگ قهرمانان شماره 12 را از دست رفته ببیند.

1405