پوچتینو: می توانیم بدون هری کین هم نتیجه بگیریم

پوچتینو: می توانیم بدون هری کین هم نتیجه بگیریم

وبسایت رسمی برنامه نود - هری کین به دلیل مصدومیت حدود 6 هفته غایب خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، هری کین بهترین گلزن تاتنهام به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل میلوال، حدود 6 هفته از میادین به دور خواهد بود. اما با وجود غیبت او، پوچتینو باور دارد که بازیکنانش می توانند جای خالی وی را پر کنند. سرمربی آرژانتینی اسپرز در آستانه تقابل روز یکشنبه با ساوتهمپتون، در مورد غیبت هری کین چنین گفته است:

باید با غیبت هری کین کنار بیاییم و این فشار را تحمل کنیم. اکنون وقت آن است که راه حلی برای این مشکل پیدا کنیم. بازیکنانی داریم که می توانند جای خالی او را پر کنند. ابتدای فصل هم چنین مشکلی را داشتیم. هری کین حدود 8 هفته از میادین به دور بود و در بهترین نمایش مان، بدون هری کین منچسترسیتی را 2-0 شکست دادیم.

حتی این را در مقابل میلوال هم نشان دادیم، بدون هری کین توانستیم شش گل به ثمر برسانیم. به بازیکنانم اعتماد دارم، نباید به دنبال بهانه باشیم، باید سعی کنیم گل بزنیم و پیروز بازی ها شویم. بازیکنانی داریم که باید فرصت بیشتری برای بازی داشته باشند، اما به دلیل عملکرد خوب برخی دیگر، موقعیت بازی پیدا نکرده اند. اکنون فرصت خوبی برای یانسن و هونگ مین سان است. هر دو مهاجم می توانند از این موقعیت عالی بهره ببرند.

1878