الکس فرگوسن تحت تاثیر پدیده جوان فوتبال آلمان

الکس فرگوسن تحت تاثیر پدیده جوان فوتبال آلمان

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگ یاکوب روزنامه نگار آلمانی مدعی شده که سر آلکس فرگوسن تحت تاثیر عملکرد یولین برانت قرار گرفته است.

به گزارش وبسایت نود، یولین برانت هافبک هجومی باشگاه بایر لورکوزن مورد توجه تیم های مختلف قرار دارد اما به نظر می رسد لیورپول و بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای جذب این بازیکن داشته باشند.

یورگ یاکوب سردبیر کیکر در مصاحبه با لیورپول اکو درباره برانت گفت:

اول از همه می خواهم از الکس فرگوسن نام ببرم، کسی که من در جریان بازی لیگ قهرمانان در ماه نوامبر با او درباره برانت صحبت کردم. او بسیار تحت تاثیر قرار گرفته بود. او حق داشت، چون برانت یکی از بهترین استعدادهای فوتبال آلمان است.

برانت 20 ساله در این فصل در تمامی رقابت ها تاکنون موفق به زدن 3 گل و ارسال 7 پاس گل شده است. در روزهای اخیر برخی از رسانه های آلمان از توافق این بازیکن با بایرن مونیخ برای پیوستن به این تیم در تابستان 2018 خبر داده اند. یاکوب در ادامه صحبت هایش گفت:

جدایی برانت بدیهی به نظر می رسد. باید صادق بود، من نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد اما این حس را دارم. لورکوزن یک سرمربی جدید دارد و آن ها بعید است سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنند و این می تواند دلیلی برای برانت و مدیر برنامه هایش برای پیوستن به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان باشد. اگر او به کلوپ ایمان داشته باشد این انتقال می تواند رخ دهد و یا شاید در سال های آتی او را در رئال مادرید ببینیم.

لورکوزن فصل دشواری را در بوندس لیگا سپری کرده است و در روزهای اخیر این تیم با شکست مقابل اتلیتکو مادرید از لیگ قهرمانان اروپا هم کنار رفت. لورکوزن اگر در 10 بازی باقی مانده از بوندس لیگا خوب نتیجه بگیرد شانس حضور در یورو لیگ را خواهد داشت.

7899