پیش بازی دورتموند - اینگولشتات؛ فرصتی خوب برای نزدیک تر شدن به رده دوم

پیش بازی دورتموند - اینگولشتات؛ فرصتی خوب برای نزدیک تر شدن به رده دوم

وبسایت رسمی برنامه نود - دورتموند در آغاز هفته بیست و پنجم بوندس لیگا، میزبان اینگولشتات است.

به گزارش وبسایت نود، در آغاز هفته بیست و پنجم بوندس لیگا، دورتموند جمعه شب در ورزشگاه خانگی خود میزبان اینگولشتات است. این آخرین بازی دو تیم پیش از تعطیلات بازی های باشگاهی به دلیل برگزاری مسابقات ملی است.

دورتموند اگرچه چهاردهم مارچ موفق شد در جام حذفی پیروزی پر گل 3-0 را به دست آورد و راهی دور بعد شود و یک هفته قبل از آن نیز مقابل بنفیکا به بردی ارزشمند دست یافت ولی هفته گذشته در بوندسلیگا، متحمل شکست 2-1 مقابل هرتابرلین شد. آن ها که در هفته بیست و سوم موفق شده بودند پیروزی پرگلی را مقابل لورکوزن جشن بگیرند، در هفته 24، با مانع سختی به نام هرتا روبرو شدند. شکست در آن دیدار باعث شد در پایان هفته بیست و چهارم، اختلاف دورتموند با تیم رده دوم، 6 امتیاز باقی بماند. به هر حال این هفته یاران توخل فرصت خوبی مقابل تیم پایین جدولی اینگولشتات دارند تا اختلاف را با رده دوم کاهش دهند. اینگولشتات با 19 امتیاز اکنون در رده هفدهم جدول قرار دارد.

اگرچه اینگولشتات روی کاغذ رقیب آسانی برای دورتموند به حساب می آید ولی زردها در 6 بازی گذشته خود در بوندس لیگا، 4 بار پیروز شده اند و 2 بار باخته اند که یکی از آن شکست ها مقابل دارمشتات تیم رده هجدهم بوندس لیگا بوده است. البته تیم توخل در این فصل در خانه در بوندس لیگا شکستی را نپذیرفته و از این لحاظ جای امیدواری زیادی برای هواداران دورتموند در این بازی وجود دارد.

در آن سمت اینگولشتات در 6 بازی اخیرش، 4 بار باخته، یک بار مساوی کرده و فقط یک بار طعم برد را چشیده است، آن پیروزی هم 4 هفته قبل در مقابل فرانکفورت رقم خورده است. آن برد، یکی از پنج پیروزی اینگولشتات در کل این فصل به حساب می آید.

توخل در این بازی غایبین زیادی دارد؛ بندر، روده، گوتسه و رویس به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نخواهند رفت. دمبله به دلیل محرومیت غایب است. وایگل هم ممکن است شرایط بازی را نداشته باشد. در آن سمت، تنها مصدوم میهمان، هارتمن است.

ترکیب احتمالی دو تیم؛

آمار و اطلاعات مسابقه؛

دو تیم سه بار به مصاف هم رفته اند که حاصل آن، دو برد برای دورتموند و یک تساوی بوده است، آخرین بازی دو تیم با تساوی 3-3 پایان یافت. آخرین بازی دو تیم به میزبانی دورتموند، 30 ژانویه سال قبل با پیروزی 2-0 زردها پایان یافت.

دورتموند در سه بازی مقابل اینگولشتات نه گل زده و فقط سه گل خورده است.

تیم توخل 32 بازی است که در بوندس لیگا در خانه شکست نخورده است. آن ها در این فصل در 11 بازی خانگی، 8 برد و 3 تساوی را کسب کرده اند.

دورتموند از نظر گل های زده در این فصل از بوندس لیگا، در رده دوم قرار دارد. 53% از گل های تیم توخل در خانه به ثمر رسیده است.

اینگولشتات از نظر گل های زده، در رده هفدهم بوندس لیگا قرار دارد.

اوبامیانگ به تنهایی در این فصل 22 گل زده است، این در حالی است که اینگولشتات تا پایان هفته 24، فقط 23 گل زده است.

اینگولشتات در این فصل از هر 14 شوت به سمت دروازه اش، یک گل خورده است، این آمار در میان سایر تیم های بوندس لیگا، بدترین است.

دورتموند در 5 بازی اخیر خانگی اش در بوندس لیگا، 15 گل زده است.

1878