گزارش ویژه؛ برنامه پپ برای تحولی عظیم در منچسترسیتی؛ آینده نامشخص 18 بازیکن سیتیزن ها!

گزارش ویژه؛ برنامه پپ برای تحولی عظیم در منچسترسیتی؛ آینده نامشخص 18 بازیکن سیتیزن ها!

وبسایت رسمی برنامه نود - 18 بازیکن منچسترسیتی در خطر جداشدن از این تیم قرار دارند.

به گزارش وبسایت نود، حذف از لیگ قهرمانان اروپا و نتایج نه چندان خوب در لیگ برتر انگلیس باعث شده پپ گواردیولا از همین حالا به فکر تغییر و تحولی عظیم در تیمش باشد. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی که تابستان گذشته نیز بیش از 150 میلیون پوند برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرد، با سران باشگاه در این مورد مذاکراتی داشته است و قصد دارد علاوه بر جذب بازیکنان جدید، با چند بازیکن نیز قطع همکاری کند.

طبق گزارش گاردین؛ شیخ منصور به پپ تضمین داده که حداقل 150 میلیون پوند در تابستان 2017 برای خرج در نقل و انتقالات در اختیار خواهد داشت. البته بحث فقط خرید بازیکن نیست و پپ به دنبال تحولی عظیم در ترکیب سیتی است. انتظار می رود در این تابستان بیشترین تغییر و تحول را از سال 2008 (زمانی که شیخ منصور باشگاه منچسترسیتی را خریداری کرد) شاهد باشیم.

گفته می شود 18 بازیکن منچسترسیتی وضعیت نامشخصی دارند و ممکن است تعدادی از آن ها در تابستان 2017 اتحاد را ترک کنند. البته که قرار نیست تمام این 18 نفر سیتی را ترک کنند ولی احتمال زیادی وجود دارد که بسیاری از این اسامی فصل آینده در ترکیب تیم پپ نباشند. اما این افراد چه کسانی هستند؟

هفت بازیکن تیم تا پایان فصل با منچسترسیتی قرارداد دارند و هنوز برای تمدید قرارداد آن ها صحبت و یا مذاکره رسمی ای صورت نگرفته است: یایا توره، پابلو زابالتا، گائل کلیشی، ویلی کابایرو، خسوس ناواس، باکاری سانیا و آدربیویو.

پنج بازیکن هم در تابستان 2016 به صورت قرضی منچسترسیتی را ترک کردند و بعید به نظر می رسد که فصل آینده دوباره به سیتی بازگردند و برای این تیم به میدان بروند: جو هارت، سمیر نصری، ویلفرد بونی، الیاکیم مانگالا و جیسون دنایر.

شرایط شش بازیکن هم مشخص نیست: سرخیو آگوئرو پیش از مصدومیت ژسوس، نیمکت نشین شده بود و بحث هایی درباره جدایی وی مطرح بود. این احتمال وجود دارد که با بازگشت ستاره جوان برزیلی، اگوئرو دوباره به نیمکت تبعید شود و با این شرایط ممکن است مهاجم آرژانتینی به جدایی از منچسترسیتی فکر کند. کمپانی یک فصل دیگر را هم با مصدومیت های متعدد پشت سر گذاشت و تردیدهای زیادی درباره شرایط جسمانی وی مطرح می شود، احتمال دارد کاپیتان اول سیتی هم در تابستان 2017 اتحاد را ترک کند. کولاروف هم تا سال 2019 با سیتیزن ها قرارداد دارد و در این فصل کم و بیش در ترکیب اصلی سیتی قرار گرفته است. فابین دلف، فرناندو و ایهیناچو هم بازیکنانی هستند که در این فصل فرصت های خیلی کمی برای حضور در ترکیب اصلی پیدا کردند و ممکن است به این دلیل به جدایی فکر کنند و بعید است پپ با خروج آن ها مخالفت کند.

اما ورودی ها چه کسانی هستند؟ تمرکز پپ روی تقویت خط دفاع تیمش است، حتی براوو هم درون دروازه انتظارات را برآورده نکرد و احتمال خرید دروازه بان جدید وجود دارد. گفته می شود ادرسون مورائس دروازه بان بنفیکا یکی از گزینه های اصلی پپ است. سرمربی اسپانیایی سیتی به هر دو دفاع راست و چپ تاتنهام علاقه زیادی دارد (کایل واکر و دنی رز). همچنین لاپورت هم هنوز مورد توجه سیتی قرار دارد. لاپورت در تابستان 2016 نیز در آستانه انتقال به سیتی قرار داشت. انتظار می رود پپ یک دفاع راست، یک دفاع چپ و یک مدافع مرکزی را به تیمش اضافه کند.

همچنین در صورت خروج آگوئرو، یک مهاجم به ترکیب سیتی اضافه خواهد شد. گواردیولا مایل است آن مهاجم، سانچز شیلیایی باشد.

1878