روزگار غریب باشگاه نفت؛ غیبت مدیرعامل 12 روزه شد!

روزگار غریب باشگاه نفت؛ غیبت مدیرعامل 12 روزه شد!

مدیرعامل نفت تهران همچنان در محل کار خود حاضر نشده است.

به گزارش کاپ، باشگاه نفت که با دردسرهای فراوان در تهران ماندگار شد حالا روزگار ناخوشی دارد و ظاهرا اراده ای هم برای نجات این تیم وجود ندارد.

گلرخسار مالک باشگاه که اکنون در خارج از کشور به سر می برد هنوز اظهار نظری درباره بحران این مجموعه نکرده و تنها علی دایی به عنوان سرمربی تیم بوده که در حمایت از بازیکنان خود لب به اعتراض گشوده است.

دایی دو بار یکی قبل از بازی با پرسپولیس و دیگری پیش از مسابقه با ذوب آهن اعتراضات خود را رسانه ای کرد اما گوش شنوایی وجود نداشت و در آخرین روزهای سال بازیکنان و مربیان این تیم کاسه چه کنم چه کنم در دست دارند!

این اتفاقات زمانی نگران کننده تر می شود که خبر می رسد در باشگاه حتی بودجه ای برای تهیه میوه وجود ندارد و تا امروز هم بازیکنان بخاطر علی دایی ادامه داده اند.

شهریاری مدیرعامل این باشگاه که استعفایش مورد موافقت قرار نرگفته بود حدود 12 روز است که در محل کار خود حاضر نشده تا این بلبلشو هر روز بیشتر شود.

جدا از طلبکاران بیرونی باشگاه، برخی بازیکنان کنونی مثل عزتی، مبعلی، حمدی نژاد و ... هنوز مطالبات سال قبل خود را دریافت نکرده اند و با روحیه ای تضعیف شده کار را ادامه می دهند.

دیگر بازیکنان نفت نیز تنها 45 درصد دریافتی داشته اند و در آستانه سال نو نگران حقوق خود هستند؛ حقوقی که مشخص نیست چه کسی یا کسانی باید پاسخگوی به تعویق افتادن آن باشند.

نفت در این فصل با تمام مشکلاتی که داشت با درایت علی دایی نتایج خوب را کسب کرد اما اکنون صدای زنگ خطر کنار گوش نفتی ها شنیده می شود و اگر فکری به حال این تیم نشود شاید حوادث بدتری در ادامه برای آنها رخ بدهد.