هیتسفیلد: عدم وجود بازیکن مصدوم در بایرن مونیخ می تواند برای آنچلوتی گران تمام شود

هیتسفیلد: عدم وجود بازیکن مصدوم در بایرن مونیخ می تواند برای آنچلوتی گران تمام شود

وبسایت رسمی برنامه نود - اوتمار هیتسفیلد می گوید که کارلو آنچلوتی کار سختی برای راضی نگه داشتن تمامی بازیکنان بایرن مونیخ تا پایان فصل در پیش دارد.

به گزارش وبسایت نود، اوتمار هیتسفیلد سرمربی سابق بایرن مونیخ می گوید که مصدوم نشدن بازیکنان بایرن مونیخ و آماده بودن تمامی آن ها، تصمیم گیری برای سرمربی را سخت خواهد کرد. بایرن مونیخ در نیم فصل اول با مصدومیت چندین بازیکن خود رو به رو شد اما پس از بازگشت ریبری و بواتنگ در هفته های اخیر اکنون آنچلوتی تمامی بازیکنان را در دسترس دارد.

هیتسفیلد در مصاحبه با اشپورت بیلد گفت:

من اکنون می توانم اعتراف کنم، زمانی که بازیکنان با مصدومیت های جزئی رو به رو می شوند به نفع سرمربی است. آنچلوتی اکنون برای تصمیم گیری مشکلات زیادی دارد. این وضعیت می تواند برای مربی سخت و عصبی کننده باشد. اینکه تمامی بازیکنان برای حضور در زمین 100% آماده باشند فوق العاده خواهد است اما این می تواند برای مربی یک دردسر باشد. او باید دائما از خود بپرسد که چه کسی را روی نیمکت بنشاند و چه کسی را در ترکیب قرار دهد.

بایرن مونیخ هم اکنون در تمامی رقاب های ممکن حضور دارد و با صعود به مرحله نیمه نهایی دی اف بی پوکال و یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بازیکنان این تیم بازی های بیشتری در پیش خواهند داشت.

7899