پیش بازی موناکو - منچسترسیتی؛ این بازی را از دست ندهید!

پیش بازی موناکو - منچسترسیتی؛ این بازی را از دست ندهید!

وبسایت رسمی برنامه نود - موناکو و منچسترسیتی چهارشنبه شب در بازی برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش وبسایت نود، موناکو و منچسترسیتی چهارشنبه شب در بازی برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه لوئیز دوم موناکو به مصاف هم می روند. بازی رفت دو تیم که یکی از تماشایی ترین بازی های این فصل لیگ قهرمانان اروپا بود، با پیروزی 5-3 منچسترسیتی پایان یافت، این در حالی بود که تیم پپ تا اواسط نیمه دوم از حریف خود 3-2 عقب بود ولی در نهایت با اختلافی نسبتاً خوب، برنده زمین بازی را ترک کرد. به نظر می رسد با توجه به قوای هجومی هر دو تیم و میل به بازی تهاجمی، باز هم یک بازی پر گل و تماشایی را شاهد خواهیم بود.

چهارشنبه شبی خاص برای گواردیولا است، او برای صدمین بار حضور در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کند و قطعاً به دنبال این است تا رکوردش در حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تداوم بخشد.

دو تیم شرایط خوبی را در هفته های اخیر سپری کرده اند و هر دو تیم موناکو و من سیتی در شش بازی اخیر خود، 4 برد را کسب کرده اند. تنها باخت موناکو در شش مسابقه اخیرش، همان شکست بازی رفت در مقابل منچسترسیتی بود. بعد از بازی رفت دو تیم، موناکو سه بار در لیگ فرانسه و یک بار در جام حذفی به میدان رفت که در هر 4 بازی به پیروزی رسید. تیم ژاردیم، موفق به شکست دادن گنگام، مارسی، نانت و بوردو شد. موناکو در این 4 بازی، 12 گل به ثمر رساند.

اما منچسترسیتی بعد از بازی رفت، 4 بار به میدان رفت که با دو برد در جام حذفی مقابل میدلزبورو و هادرزفیلد، تیم پپ توانست به نیمه نهایی اف ای کاپ برسد. البته آن ها تساوی تلخی را در خانه مقابل استوک سیتی تجربه کردند. تیم پپ در یازده بازی اخیرش، شکستی را تجربه نکرده و در این یازده مسابقه به هشت برد رسیده است.

منچسترسیتی در حالی پای به بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی می گذارد که در بازی های خارج از خانه اخیرش در اروپا، خیلی موفق نبوده است. آن ها در هفت مسابقه اخیر خارج از خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا، فقط یک برد را به دست آورده اند. یک پیروزی، سه شکست و سه تساوی حاصل کار آن ها بوده است. سیتیزن ها در این هفت مسابقه، هشت گل زده اند و 13 گل دریافت کرده اند.

به جز ژسوس، گوندوغان و کمپانی که مدت ها است با مصدومیت دست پنجه و نرم می کنند و فعلاً نیز به میادین باز نمی گردند، منچسترسیتی مصدوم خاصی برای این بازی ندارد. انتظار می رود پپ دوباره تیمش را با سیستم 4-1-4-1 به زمین بفرستد.

در آن سمت، موناکو، گلیک را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، انتظار می رود جمرسون در خط دفاع جایگزین او شود. بوسکیلیا و کاریو هم به دلیل مصدومیت، نمی توانند موناکو را در این مسابقه همراهی کنند. ضمن این که به نظر می رسد فالکائو که در دیدار قبلی موناکو، دچار مصدومیت شد، مشکلی برای همراهی موناکو در این بازی ندارد.

ترکیب احتمالی دو تیم

آمار و اطلاعات مسابقه؛

بازی رفت، اولین رویارویی دو تیم بود که با پیروزی 5-3 سیتی پایان یافت.

منچسترسیتی در 4 مسابقه مقابل تیم های فرانسوی در رقابت های اروپایی شکست نخورده است. 2 برد و 2 تساوی.

موناکو در سه جدال مقابل تیم های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به صعود به دور بعد شده است. منچستریونایتد، چلسی و آرسنال.

موناکو در هشت مسابقه قبلی اش در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا، شش بار باخته است (یک برد و یک تساوی). تنها برد این تیم در این هشت بازی مقابل یک تیم انگلیسی بوده است (آرسنال).

در بازی رفت دو تیم، داور ده کارت زرد به بازیکنان دو تیم نشان داد که بیشترین آمار اخطار در یک بازی این فصل لیگ قهرمانان اروپا است.

منچسترسیتی و موناکو هر دو در این فصل از لیگ قهرمانان فقط یک کلین شیت داشته اند.

استرلینگ در نه بازی اخیری که در لیگ قهرمانان از ابتدا به میدان رفته، روی ده گل تاثیر مستقیم داشته است. 5 گل و 5 پاس گل.

1878