فابینیو: موناکو MSN ندارد اما می تواند منچستر سیتی را حذف کند

فابینیو: موناکو MSN ندارد اما می تواند منچستر سیتی را حذف کند

وبسایت رسمی برنامه نود - موناکو ممکن است که در خط حمله خود نیروی قدرتمندی مثل MSN نداشته باشد، اما فابینیو مطمئن است که این تیم می تواند از سد منچستر سیتی عبور کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، هفته گذشته لیونل مسی، لوئیز سوارز و نیمار با درخشش خود مقابل پاریسن ژرمن، بازگشتی تاریخی را رقم زده و باعث پیروزی 6-1 بارسلونا مقابل این تیم شدند. موناکو نیز در حالی به مصاف منچستر سیتی خواهد رفت که بازی رفت را با حساب 5-3 واگذار کرده و دو گل می تواند آنها را به مرحله بعد بفرستد.

فابینیو در مصاحبه با Globo Esporte گفت:

انتظار نداشتم که پاریسن ژرمن حذف شود، اما این اتفاق رخ داد. بار دیگر ثابت شد که در فوتبال هر چیزی ممکن است. اختلاف ما با منچستر سیتی کمتر است، و به دو گل نیاز داریم، اما این سطح سختی را عوض نمی کند. مقابل تیمی فوق العاده قرار خواهیم گرفت که سطح بازی مقابل آنها بسیار سخت است. خیلی به بازی بارسا فکر نکردم. بله، می توانید الگو برداری کنید، اما نحوه بازی ما در مقایسه با بارسلونا متفاوت است. ما MSN نداریم، اما به نقاط قوت و بازیکنان خود متکی هستیم. فکر می کنم جبران نتیجه مقابل منچستر سیتی ممکن است و هر کاری خواهیم کرد تا این اتفاق رخ دهد.

اگرچه ممکن است موناکو بازیکنی در سطح مسی، نیمار یا سوارز نداشته باشد اما به عنوان یک تیم متحد آنها در 46 بازی این فصل در تمامی رقابت ها، 123 گل به ثمر رسانده اند.

1771