لحظه به لحظه با برنامه 90/ LIVE

لحظه به لحظه با برنامه 90/ LIVE

برنامه 90 روز 23 اسفند از ساعت 23 آغاز شد.

به گزارش کاپ، حاشیه های لحظه به لحظه این برنامه به شرح زیر است:

02:56- نتیجه نظرسنجی برنامه 90 و پایان آخرین برنامه سال 95.

02:23- آمار بازی لژیونرهای ایرانی در این هفته

در هفته بیست و ششم لیگ اردیویژه هلند هیرنفین با بهره‌مندی از رضا قوچان‌نژاد مقابل اکسلسیور 4 بر یک شکست خورد و آلکمار با علیرضا جهانبخش 5 بر 2 به فاینورد باخت؛ وردربرمن با هدایت الکساندر نوری مقابل برابر وولفسبورگ به تساوی یک بر یک رسید. در هفته نوزدهم لیگ روسیه جدال تیم‌های میلاد محمدی و سردار آزمون بدون گل خاتمه یافت؛ سردار آزمون از دقیقه 74 برابر منچستر بازی کرد اما کریم انصاری‌فرد که از ابتدا برای المپیاکوس مقابل بشیکتاش بازی می‌کرد پاس تک گل المپیاکوس را به کامبیاسو داد؛ پانیونیوس در حضور ثابت مقابل آ. اک. آتن و آ. ال. لاریسا به دو برد رسید که شجاعی یک پاس گل هم داد؛ انصاری‌فرد در سوپر لیگ یونان مقابل آترومیتوس گل دوم المپیاکوس را زد.

01:59-نگاهی به عملکرد ضعیف مجید جلالی در نیم فصل دوم هم در پیکان و هم در سایپا

01:48-بهترین دروازه بانهای لیگ در فصل 96-95

01:40- گفتگو با محمدحسین میرشمسی

محمدحسین میرشمسی با بیان اینکه در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی به مقام اول رسیدیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی یک ساله برای حضور در این بازی‌ها داشتیم و لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم با قهرمانی در این بازی‌ها سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: تیم یکدل و یکدستی از راس مدیریت تا بازیکنان داریم. در حال حاضر اوضاع مالی هم به مرور زمان بهتر شده است و شرایط خیلی بد نیست.

میرشمسی با بیان اینکه در آسیا تیم‌های ایران، امارات و ژاپن از بهترین‌های فوتبال ساحلی هستند، ابراز کرد: خدا را شکر توانستیم در حساس‌ترین مسابقه در نیمه نهایی برابر ژاپن 8 بر 6 پیروز شویم اما در فینال با توجه به اینکه صعودمان به جام جهانی قطعی شده بود با آرامش بیشتری ژاپن را شکست دادیم که در این رقابت‌ها مختاری به‌عنوان آقای گلی و فنی‌ترین بازیکن رسید.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اضافه کرد: یکم اردیبهشت ماه باید به مسابقات جام جهانی برویم اما باتوجه به این زمان کم، تیم آمادگی بالایی دارد.

01:09- گفتگو با فروغ موری

این بازیکن درباره ورود خود به فوتبال زنان اظهار داشت: پدرم کارمند تربیت بدنی بود و من از 11 سالگی فوتبال بازی کردم. موری اسم طایفه مان است. من اهل خوزستان و شهرستان شوشتر هستم و بختیاری هستیم. اما چهار سال برای تیم ملوان بازی کردم. 

مهاجم تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد درباره خود تصریح کرد: رشد فوتبالی‌ام را مدیون تیم ملوان و  ایراندوست هستم که متاسفانه این تیم به دلیل بی‌پولی منحل شد؛ امسال به تیم آینده سازان که از همه نظر خوب بوده آمدم و با شرایط مطلوبی که داریم 10 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود:  نخستین سالی بود که به‌عنوان مهاجم بازی کردم اما با 23 گل دومین گلزن برتر شدم که زهرا حاتم‌نژاد از تیم پالایش ایلام خانم گلی را کسب کرد و بعد از من زهرا قنبری از تیم شهرداری بم به سومی رسید.

موری در رابطه با سطح فوتبال زنان گفت:  به دلیل اینکه به فوتبال بانوان اهمیتی داده نمی‌شود فکر می‌کنند ما بد بازی می‌کنیم ولی واقعا سطح فوتبال بانوان بالا است. اگر مسابقات از تلویزیون پخش شود مشخص می شود که سطح بازی زنان چگونه است.

مهاجم آینده‌سازان میهن نجف آباد درباره این که ایا عمدا دختر رسول گربکندی را مصدوم کرده است،بیان داشت: من مهاجم جنگنده‌ای هستم و تا لحظه آخر توپ را دنبال می‌کنم اما هیچ نقشی در مصدومیت خانم کربکندی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن نداشتم. در آن صحنه هم ضربه من به گل تبدیل شد و دروازه بان حریف به دنبال شیرجه ای که زد، صدمه دید.موری در رابطه با میزان قرارداد بازیکنان در فوتبال بانوان اذعان داشت: سقف قرارداد بانوان 45 میلیون تومان است.

موری در خاتمه در رابطه با بازیکنان مورد علاقه خود گفت: در ایران به سبک بازی مهدی طارمی و سردار آزمون علاقه مندم.  در خارج از ایران تیم رئال مادرید را دوست دارم و کریستیانو رونالدو و هوپ سولو دروازه‌بان تیم ملی بانوان آمریکا، بازیکنان مورد علاقه من هستند.

00:33-استقلال دارای بیشترین گلزن در لیگ 16

 00:30- همه گلزنان استقلال در این فصل

00:08-ترین های این هفته لیگ ایران:

گل برتر: احمد امیرکامدار(برابر صنعت نفت آبادان)

موقعیت از دست رفته: شهریار مقانلو(مقابل پدیده)

تیرک دروازه: ایمان مبعلی(مقابل ذوب‌آهن)

حرکات تکنیکی: رضا جعفری، حسین بادامکی، بختیار رحمانی، ایوب کلانتری، احمد امیرکامدار، جاسم کرار، مگنو باتیستا، حمیدرضا علی‌عسگری، گادوین منشا، روح‌الله سیف‌اللهی، محسن مسلمان، مهدی ترابی، وارازدات هارویان، مجتبی حق‌دوست، بازیکنان تیم پدیده، احسان پهلوان، سیامک نعمتی و احسان حاج‌صفی.کار تیمی: پدیده(برابر پیکان)پاس گل: فرشاد احمدزاده(برابر استقلال خوزستان)مهار برتر: مجتبی روشنگر(مقابل پیکان)

23:59- برانکو ایوانکوویچ موفق ترین مربی سال 95

23:45- پرسپولیس بهترین تیم سال از نظر امتیاز؛ تراکتور هم تیم دوم.

23:31- آنالیز برنامه نود:

این بخش به کم شدن تعداد گل‌های تیم‌ها در فصل زمستان پرداخته است. با شروع فصل سرما تعداد گل‌های آنها که در نیم‌فصل اول 80 درصد در مسابقات بود، به 56 درصد در دور برگشت رسیده است؛ در تمام فصول اخیر این اتفاق برای تراکتورسازی رخ داده و سرمای زیاد تبریز برای آنها مشکل جدی به وجود می‌آورد که همران آن تماشاگران نیز کمتر می‌شوند.

23:03- نظرسنجی برنامه 90

23:00- آغاز برنامه و درخواست مجری برنامه برای این که بینندگان 90 در چهارشنبه سوری کار خطرناک نکنند.