موری: طارمی و آزمون، بازیکنان محبوبم هستند/ طرفدار رئال هستم

موری: طارمی و آزمون، بازیکنان محبوبم هستند/ طرفدار رئال هستم

دومین گلزن برتر لیگ برتر بانوان گفت: سقف قرارداد در فوتبال زنان 45 میلیون تومان است.

به گزارش کاپ، فروغ موری درباره ورود خود به فوتبال زنان اظهار داشت: پدرم کارمند تربیت بدنی بود و من از 11 سالگی فوتبال بازی کردم. موری اسم طایفه مان است. من اهل خوزستان و شهرستان شوشتر هستم و بختیاری هستیم. اما چهار سال برای تیم ملوان بازی کردم. 

مهاجم تیم آینده‌سازان میهن نجف‌آباد درباره خود تصریح کرد: رشد فوتبالی‌ام را مدیون تیم ملوان و  ایراندوست هستم که متاسفانه این تیم به دلیل بی‌پولی منحل شد؛ امسال به تیم آینده سازان که از همه نظر خوب بوده آمدم و با شرایط مطلوبی که داریم 10 بازیکن ما به تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود:  نخستین سالی بود که به‌عنوان مهاجم بازی کردم اما با 23 گل دومین گلزن برتر شدم که زهرا حاتم‌نژاد از تیم پالایش ایلام خانم گلی را کسب کرد و بعد از من زهرا قنبری از تیم شهرداری بم به سومی رسید.

موری در رابطه با سطح فوتبال زنان گفت:  به دلیل اینکه به فوتبال بانوان اهمیتی داده نمی‌شود فکر می‌کنند ما بد بازی می‌کنیم ولی واقعا سطح فوتبال بانوان بالا است. اگر مسابقات از تلویزیون پخش شود مشخص می شود که سطح بازی زنان چگونه است.

مهاجم آینده‌سازان میهن نجف آباد درباره این که ایا عمدا دختر رسول گربکندی را مصدوم کرده است،بیان داشت: من مهاجم جنگنده‌ای هستم و تا لحظه آخر توپ را دنبال می‌کنم اما هیچ نقشی در مصدومیت خانم کربکندی دروازه‌بان تیم ذوب‌آهن نداشتم. در آن صحنه هم ضربه من به گل تبدیل شد و دروازه بان حریف به دنبال شیرجه ای که زد، صدمه دید.موری در رابطه با میزان قرارداد بازیکنان در فوتبال بانوان اذعان داشت: سقف قرارداد بانوان 45 میلیون تومان است.

موری در خاتمه در رابطه با بازیکنان مورد علاقه خود گفت: در ایران به سبک بازی مهدی طارمی و سردار آزمون علاقه مندم.  در خارج از ایران تیم رئال مادرید را دوست دارم و کریستیانو رونالدو و هوپ سولو دروازه‌بان تیم ملی بانوان آمریکا، بازیکنان مورد علاقه من هستند.