آلگری: هنوز صعودمان قطعی نیست

آلگری: هنوز صعودمان قطعی نیست

وبسایت رسمی برنامه نود - ماسیمیلیانو آلگری اعلام کرد یوونتوس هنوز هیچ تضمینی برای حضور در مرحله بعد مسابقات لیگ قهرمانان اروپا آن هم مقابل پورتویی که همیشه رو به پیشرفت بوده است ندارد.

به گزارش وبسایت نود، ماسیمیلیانو آلگری در خصوص دیدار برگشت یووه و پورتو به شاگردانش هشدار داد چرا که این تیم هنوز هیچ تضمینی برای صعود به مرحله بعد مسابقات ندارد. بارسلونا هفته گذشه موفق شد دیدار 4-0 شکست خورده در مرحله رفت را با پیروزی 6-1 در ورزشگاه نیوکمپ جبران کند و بزرگترین بازگشت تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را رقم بزند تا بدین ترتیب امیدواری خاصی برای تیم های شکست خورده در مرحله رفت این مسابقات ایجاد کند. با این حال یوونتوسی که در ورزشگاه دراگائو موفق شده است پورتو را با حساب 2-0 از پیش رو بردارد سه شنبه شب مقابل این تیم دیدار برگشت را در ورزشگاه خانگی خود برگزار خواهد کرد. ماسیمیلیانو آلگری در خصوص این دیدار در کنفرانس خبری گفت:

دیدار آسانی نخواهیم داشت. همه فکر می کردند بارسلونا حذف شده است اما حالا آن ها یکی از شانس های اصلی قهرمانی هستند. این مسئله عادی است چرا که در فوتبال همه چیز می تواند به سرعت تغییر کند. باید سعی کنیم در جمع هشت تیم برتر این جام حاضر شویم و تمام تلاشمان را برای ادامه مسابقات انجام دهیم. در همه دیدارهای اندکی خطر وجود دارد چراکه اینچنین دیدارها را نمی توان پیش بینی کرد.

آلگری در ادامه با یادآوری دیدارهای انتخابی این مسابقات افزود:

بهتر است به کاری که پورتو در مرحله انتخابی این مسابقات مقابل رم انجام داد و این تیم را با حساب 3-0 شکست داد توجه کنیم در حالی که آن ها آن دیدار را در شرایط بدی آغاز کردند اما در نهایت موفق شدند با پیروزی مقابل حریف جواز حضور در این مسابقات را به دست آورند.. نبرد سختی خواهیم داشت. آن ها می دانند که چگونه در چنین دیدارهایی حاضر شوند و همچنین به خوبی می دانند که چگونه از فرصت های خود بهترین استفاده را ببرند. باید بدون توجه به نتیجه دیدار رفت در این دیدار حاضر شویم و سعی کنیم تا به پیروزی خانگی دیگری دست یابیم.

آلگری در این کنفرانس خبری افزود که علاقه ای ندارد تا برای سایر رقبا پیامی بفرستد و اعلام کرد تنها روی کار خودش تمرکز خواهد کرد، او در ادامه در این خصوص افزود:

به تنها چیزی که فکر می کنیم صعود از این مرحله خواهد بود، نمی خواهیم برای سایر تیم ها پیام یا نشانه ای از قدرتمان بفرستیم. تنها می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم. تنها در دیدار فینال آتش بازی خواهیم کرد و در حال حاضر از اینچنین کار ها خبری نیست. مهمترین هدف رسیدن به مرحله بعد این مسابقات است. روحیه مناسبی در جمع بازیکنان یووه حاکم است اما باید از این مسئله اطلاع داشته باشیم که باید نمایش خوب دیگری داشته باشیم تا به مرحله بعد مسابقات صعود کنیم. از حالا نمی توانیم رویا پردازی کنیم و به قهرمانی در این مسابقات فکر کنیم چرا که این مسابقات، مسابقاتی جادویی است.

1899