کافو: نیمار می تواند رکورد پله را جابجا کند

کافو: نیمار می تواند رکورد پله را جابجا کند

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم بارسلونا در شرایط ایده آلی به سر می برد و مدافع سابق تیم ملی برزیل با حمایت از او اعلام کرد این بازیکن اگر با همین شرایط به کارش ادامه دهد، می تواند رکورد پله را جابجا کند.

به گزارش وبسایت نود، نیمار تا به حال 50 بار برای تیم ملی برزیل گلزنی کرده است و برای تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ برزیل تنها روماریو، رونالدو و پله را پیش رو دارد. پله 77 بار برای تیم ملی برزیل گلزنی کرده است با این وجود رکورد دار بیشترین تعداد بازی برای تیم ملی بریل، کافو اعلام کرد نیمار اگر با همین شرایط به کارش ادامه دهد، می تواند رکورد پله را جابجا کند. او در این خصوص به وبسایت Fifa گفت:

همه رکورد ها روزی شکسته خواهند شد. قطعا نیمار شرایط خوبی برای جابجا کردن رکورد پله دارد. او جوان است و زمان زیادی دارد و اگر با همین شرایط به فوتبالش ادامه دهد می تواند رکورد پله را جابجا کند.

نیمار که در مسابقات المپیک موفق شد برزیل را به سوی قهرمانی هدایت کند تا به حال در 5 دیدار پایانی انتخابی جام جهانی 2018 موفق شده است 4 بار برای برزیل گلزنی کند. با این حال کافو که 142 بار برای تیم ملی برزیل به میدان رفته است اعلام کرد احتمال اینکه رکورد تعداد بازی برزیل توسط نیمار شکسته شود کم خواهد بود:

شکستن این رکورد سخت است و این مورد قابل درک خواهد بود چراکه هیچ بازیکنی برای مدت طولانی برای برزیل به میدان نرفته است، من 16 سال برای تیم ملی به میدان رفتم. استحکام، ثبات و همچنین از خود گذشتگی برای فوتبال و تلاش برای حضور در بهترین فرم خود مهمترین عاملی بوده است که باعث شده در این مدت طولانی برای تیم ملی به میدان بروم.

1899