کیلور ناواس: امیدوارم به روز های خوب برگردم؛ هم تیمی ها و کادر فنی به من اعتماد دارند

کیلور ناواس: امیدوارم به روز های خوب برگردم؛ هم تیمی ها و کادر فنی به من اعتماد دارند

وبسایت رسمی برنامه نود - کیلور ناواس، دروازه بان تیم رئال مادرید می داند که شب گذشته نمایش ضعیفی داشت، اما ترجیح می دهد که روی نکات مثبت بازی تمرکز کند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، دروازه بان کاستاریکایی به اولین دروازه بان فصل لالیگا تبدیل شد که گل به خودی زده است، و در دقیقه '21 نیز خوش شانس بود که روی خروجی اشتباه و با تصمیم بحث برانگیز داور از بازی اخراج نشد. وی در پایان بازی به خبرنگاران گفت:

در صحنه گل بتیس، من توپ را مهار کردم، و وقتی سعی کردم آن را جمع کنم، موقعیت مناسبی نداشتم و توپ را لمس کردم و متأسفانه به داخل دروازه غلتید. اینها شرایطی هستند که نمی خواهید در آن قرار بگیرید، اما باید سعی کنید از آنها درس بگیرید. راه درازی در پیش داریم و می دانم که باید ادامه دهم. ما تیم متحدی هستیم و همه آنها خیلی از من حمایت کردند. هم تیمی هایم به من اعتماد دارند و این به من انگیزه می دهد تا به تلاش خود ادامه دهم و به آنها قول دادم که دیگر چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

برخورد با بازیکن حریف:

سعی کردم با سر برای دفع توپ بروم و برخورد کردیم. به هیچ وجه قصد برخورد با بازیکن را نداشتم. هدف من همیشه توپ بوده است. بازیکن حریف نیز همزمان به توپ رسید و به من برخورد کرد.

واکنش در دقایق پایانی:

در آن نقطه آرام بودم. کادر فنی به من اطمینان دارد. در حال حاضر خود را خوشحال حس می کنم و مشتاقم که به سخت کوشی ادامه دهم. آرام هستم چون کار خوبی انجام داده ام و این نتیجه تمرینات و تلاش های روزمره است. هر بار که به میدان می روم، تمام توان خود را به کار می گیرم. لحظات خوب و بدی داشته ام اما امیدوارم که به روز های خوب برگردم.

1771